اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

ضد یخ بتن پودری، از ترکیب نمک های معدنی و کلسیم کلراید خالص با یک نسبت خاص تولید شده است. که باعث افزایش گرمازایی در بتن، کاهش نقطه انجماد ملات، بتن، تامین زودرس مقاومت اولیه، افزایش انسجام و دوام بتن و ملات در برابر یخبندان و تسریع در گیرش می شود.عمده مصارف ضد یخ بتن پودری در مناطق سردریز و یخبندان، زمان هایی که افت سریع دمای محیط پیش بینی می شود، است.

گیرش سریع بتن جهت استفاده سریع در سازه بتنی، استفاده در بتن های غیر مسلح به دلیل حضور یون کلرید کاربرد دارد که این نوع ماده به علت یون کلراید فقط در بتن های غیر مسلح استفاده می شود. استفاده از این نوع ضد یخ بتن در بتن های مسلح، به علت این که بر پایه یون کلراید است، مجاز نیست.ضدیخ بتن پودری را به دو روش استفاده می کنند:

ترکیب هم زمان با آب اختلاط بتن، پس از اختلاط بتن یا ملات به آن اضافه می شود. میزان مصرف ضدیخ بتن به برودت هوای محیط برای 8 الی 12 ساعت بعد از بتن ریزی و همچنین به عیار بتن بستگی دارد. لذا پیش بینی تغییرات دمای محیط به منظور تعیین دقیق مقدار مصرف باید همواره مورد توجه قرار گرفته شود.

برای جلو گیری از یخ زدن بتن نه تنها باید از ضدیخ بتن استفاده نمود بلکه باید به نکات و توصیه زیر توجه نمود:

حداقل دمای محیط برای انجام بتن ریزی باید 5+ سانتی گراد باشد و در صورتیکه دمای محیط کمتر از این حد باشد از بتن ریزی جداً خودداری نمایید.حداقل دمای بتن در هنگام بتن ریزی به ضخامت های مختلف سازه بستگی دارد.

دمای اجزا بتن هنگام اختلاط باید حداقل 12+ درجه سانتی گراد باشد. و در صورت لزوم بایستی از روش های مختلف گرم کردن آب و مصالح استفاده شود چنانچه امکانات لازم برای گرم کردن مصالح سنگی فراهم نباشد با استفاده از پوشش مناسب آنها را از برف و یخبندان محفوظ نگه داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>