اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

Dezoc rete N-350 ضدیخ بتن مایع (فاقد کلر) جهت حفاظت بتن در برابر یخ زدگی در دمای پایین تر از صفر درجه، جهت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان مناسب است. با افزایش دمای بتن و تأثیر بر روند هیدراتاسیون باعث کسب مقاومت زود هنگام، افزایش اسلامپ، خاصیت هوازایی شده و بتن را از یخ زدگی محافظت می نماید.بایستی پس از اتمام بتن ریزی، سطوح بتنی را با لحاف پشم شیشه و یا هر عایق دیگری کاملا پوشش داد تا از اتلاف دمای بتن جلوگیری شود.مقدار دقیق مصرف ضدیخ بتن Dezocre te N-350 بستگی به دما و زمان بتن ریزی دارد.

ضد یخ بتن مسلح بدون کلراید Fabantifz-RE

ضدیخ بتن Fabantifz -RE، افزودنی ضدیخ بتن مسلح بدون کلراید بر پایه ترکیبات نیتروژنی است. به کاربردن مواد نیتروژنی و کلسیم نیتروژنی در ضد یخ بتن مسلح با استناد به منابع علمی به عنوان مواد بازدارنده خوردگی مطرح شده، در حالی که مصرف مواد پایه کلرایدی از طرف منابع علمی و استانداردها در بتن مسلح منع شده است.

افزودنی ضد یخ بتن مسلح بدون کلراید به عنوان بهترین مواد افزودنی برای بتن های مسلح با حداکثر غلظت و با کمترین میزان مصرف بدون عوارض جانبی معرفی شده است. درساخت این افزودنی ضدیخ بتن مسلح بدون کلراید به هیچ عنوان از مواد کلرایدی کمک گرفته نشده است. از این نوع ضدیخ برای تهیه بتن عادی یا تقویت شده در دمای کمتر از 10- درجه سانتیگراد و استفاده در ملات های سیمانی در هوای سرد می توان استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>