اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

افزودنی ضدیخ بتن فایبر برای بتن مسلح، ترکیبى از مواد معدنى و آلى بر پایه نیتروژن است. درساخت این نوع ضد یخ بتن مسلح بدون کلراید به هیچ عنوان از مواد کلرایدی استفاده نشده است. مواد نیتروژنی و کلسیم نیتروژنی در ضدیخ بتن به عنوان مواد بازدارنده خوردگی مطرح شده است.

بتن ریزی در هوای سرد با استفاده از این ضد یخ بتن امکان پذیر است با وجود استفاده از این ضد یخ بتن یا هرگونه ضد یخ بتن درهنگام بتن ریزی در هوای سرد، رعایت الزامات بتن ریزی در هوای سرد و آیین نامه ای نباید فراموش شود. در حقیقت استفاده از ضد یخ بتن یک اقدام تکمیلی است و باید تمهیدات بتن ریزی درهوای سرد همانند کیورینگ و دیگر عوامل رعایت شود.

به علت غلظت بالای این نوع ضد یخ بتن با کمترین میزان مصرف می توان به نتیجه مطلوب و بدون عوارض جانبی رسید. بالارفتن سرعت هیدراتاسیون، افزایش حرارت زایی بتن، پایین آمدن نقطه انجماد و تسریع زمان گیرش اولیه از خصوصیات مهم ضدیخ بتن فایبر است.

ضد یخ بتن S

ضد یخ بتن S یک ترکیب پودری است که برای تسریع در ساخت بتن منجر به بهبود واکنش هیدراسیون سیمان می شود و در صورتی که مقدار مناسب از این ماده مصرف شود می تواند تأثیر چشمگیر بر سرعت تهیه بتن داشته باشد. بدون اینکه تأثیر زیادی بر وضعیت عادی محصول بگذارد.

مزایای استفاده از این نوع ضد یخ بتن، افزایش خروجی محصول حتی در دمای سرد و تقویت مکانیکی سریع (پس از 24 ساعت) در مقایسه با بتنی که بدون این ترکیب تهیه می شود؛ عدم کاهش در قدرت مکانیکی نهایی محصول، ترخیص سریع و ایمن محصول، حذف احتمال آسیب رسانی یخ زدن احتمالی بر بتن تهیه شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>