اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامپوزیت

یک پلیمر پایه فلوئوروکربن با دوام است که از آن به عنوان مصالح ساختمانی کاربردی در آینده نام برده می شود. این کامپوزیت پلیمری، یک پلاستیک شفاف تفلونی است که جایگزین شیشه و پلاستیک های معمولی در بسیاری از ساختمان ها می شود.

از جمله ویژگی های این کامپوزیت می توان به وزن بسیار کم آن اشاره کرد، به طوری که با دارا بودن یک درصد وزن شیشه، هم نور بیشتری را از خود عبور می دهد و هم عایق بهتری محسوب می گردد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به دارا بودن حالت ارتجاعی اشاره کرد که این قابلیت توانایی تحمل وزنی معادل 400 برابر وزن خود کامپوزیت را به آن می دهد. به دلیل سطوح کربنی این محصول، گرد و غبار و لکه به طور خودکار از سطح آن پاک می شود. این کامپوزیت طول عمر بالایی داشته و قابل بازیافت است.

پروفیل های کامپوزیتی (FRP)

بزرگ ترین سهم بازار مصرف مواد مرکب (کامپوزیت)، در اختیار صنعت ساختمان است. در این میان پروفیل های کامپوزیتی به میزان وسیعی در ساختمان سازی به ویژه احداث بناهای ساحلی و سازه های مستقر شده در شرایط اقلیمی خورنده کاربرد یافته اند. گسترش تکنولوژی ساخت این پروفیل ها می تواند علاوه بر مرتفع ساختن نیاز صنعت ساختمان، راهگشای تولید انواع محصولات در صنایع دیگر همچون وسایل ورزشی، خودرو و غیره باشد.

مزایای استفاده از پروفیل های کامپوزیتی

دلیل عمده استفاده از پروفیل ها FRP در داخل بتن، جلوگیری از پدیده خوردگی و افزایش عمر سازه در برابر ارتعاش است. هرچند که استفاده از پروفیل های FRP به جای نمونه های فلزی سبب کاهش وزن بنا نیز خواهد شد، اما در استفاده از این پروفیل ها، مساله کاهش وزن اهمیت ناچیزی نسبت به دو مورد بیان شده دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>