اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامپوزیت

از آنجایی که این میلگردها، مصالحی ناهمسانگرد هستند نوع و مقدار فیبر و رزین مورد استفاده، سازگاری فیبر و کنترل کیفیت لازم هنگام ساخت آن، نقش اصلی در بهبود خواص مکانیکی آن دارد.برخی از مزایای میلگردهای کامپوزیتی به صورت زیر دسته بندی می شود.

  • مقاومت کششی بیشتر از فولاد
  • یک چهارم وزن آرماتور فولادی
  • عدم تأثیر در میدان های مغناطیسی و فرکانس های رادیویی
  • عدم هدایت الکتریکی و حرارتی

با توجه به موارد ذکر شده، این میلگردها به عنوان یک جایگزین مناسب برای آرماتورهای فولادی در سازه های دریایی، سازه پارکینگ ها، عرشه پل ها، ساخت بزرگراه هایی در مناطقی که تحت تأثیر عوامل محیطی و آب و هوایی هستند و در نهایت سازه هایی که در برابر خوردگی و میدان های مغناطیسی حساسیت زیادی دارند، پیشنهاد می کند.

تیرها و پانل های کامپوزیتی

تیرها و پانل های کامپوزیتی با زمینه پلیمری به عنوان مصالح صنعت ساختمان از قدرت، استحکام، سبکی، قابلیت چرخش و جابه جایی مناسبی برخوردار بوده و می توانند در جذب انرژی های داخلی ساختمان، نقش چشمگیری ایفا کنند. چنانچه این اجزا با ترکیب استاندارد و صحیح ساخته شوند، می توانند به عنوان یکی از مستحکم ترین مصالح ساختمانی مطرح گشته و به راحتی جایگزین مصالحی چون فولاد، بتن و چوب در پروژه های مختلف شوند.

همچنین پانل های کامپوزیتی در برابر طوفان، باد و نفوذ حشرات خطرناک به داخل ساختمان مقاوم هستند. جلوگیری از ایجاد شکاف و تیرگی در دیواره خانه های پیش ساخته، از سایر مزیت های این پانل های کامپوزیتی است.

خرپا

سازه ای است که از واحدهای مثلثی شکل تشکیل شده است. این سازه توانایی تحمل نیروی های کششی و فشاری را داشته و بسته به آنکه از چه موادی ساخته شده، طول عمر متفاوتی خواهد داشت. خرپاهایی که از اجزای کامپوزیتی ساخته شده باشند، طول عمر بالایی داشته و سبک وزن هستند. به همین دلیل در مصارف ساختمانی و ساخت اتاق های پیش ساخته و سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>