اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


آسفالت


مخلوط آسفالت سرد لکه گیری با مصرف غیر فوری

در طول ماه های سرد، بیشتر مخلوط های نگهداری مورد استفاده، مخلوط هایی هستند که در دپو ذخیره شده اند. این مخلوط ها را می توان در اواخر تابستان یا اوایل پاییز، تولید و حمل نموده و برای استفاده بعدی، در مناطق دور دست انبار نمود.به واسطه ویژگی این نوع آسفالت می توان آن را در مسافت های طولانی حمل و سپس پخش نمود.

این مخلوط ها تا مدت شش ماه قابل استفاده بوده و بدون استفاده از حرارت، کارایی لازم را دارا هستند. معمولاً پوسته نازکی برروی سطح دپو شکل می یابد، اما زیر این پوسته، مخلوط هنوز هم دارای مشخصات یک مخلوط تازه تولید شده است. تولید مخلوط های ذخیره جهت عملیات نگهداری، نسبتاً ساده است.

مخلوط آسفالت سرد لکه گیری با مصرف فوری

استفاده از قیرهای امولسیون و محلول در آماده سازی مخلوط های نگهداری برای استفاده سریع، بسیار موثر است. عمل مخلوط کردن قیر و سنگدانه را می توان در یک مخلوط کن انجام داده و آن را به محل ترمیم، حمل نمود. در این نوع مخلوط ها، حرارت دادن مصالح سنگی ضروری نیست، زیرا بدون حرارت نیز چسبندگی و اندود خوبی ایجاد می شود.

مخلوط آسفالت سرد لکه گیری با استفاده از مصالح خرده آسفالتی

با توجه به تولید مقادیر زیادی مصالح خرده آسفالتی در پروژه های بهسازی روسازی های آسفالتی، به وسیله آسفالت تراشی می توان از آن به منظور تولید مخلوط های لکه گیری استفاده نمود. توصیه می شود تا حد امکان، در برداشت و تخریب روسازی، از آسفالت تراشی استفاده شود. آسفالت تراشی موجب تولید ذرات کوچک مصالح خرده آسفالتی شده، که دیگر مستلزم خرد شدن نیست.

مدیریت در انبار نمودن مصالح خرده آسفالتی، بسیار مهم است. به منظور انبار نمودن مصالح خرده آسفالتی، محلی را انتخاب نمایید که بتوان آن را آماده نموده و برای استفاده در محل های نگهداری، انبار نمود. مصالح خرده آسفالتی را از دیگر منابع جدا نمایید. قیر امولسیون، معمولاً توسط کارخانه مخلوط به مصالح خرده آسفالتی افزوده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>