اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

اولین عامل در عملیات تعمیر و نگهداری، کارایی در تمامی شرایط آب و هوایی است. هزینه مواد نیز بخش مهمی از مجموع هزینههای لکه گیری است. تحت شرایط متفاوت، مواد ویژه و اختصاصی بهتر از مواد دیگر کار می کند.مخلوط لکه گیری باید از کارایی مناسبی برخوردار بوده و برای نقل و انتقال انعطاف پذیر باشد. مخلوط لکه گیری باید پس از گذشت حداکثر شش ماه از ذخیره سازی، کارایی لازم را داشته باشند.

به علاوه از آنجایی که ترمیم زمستانی چاله ها معمولاً در دمای یخ بندان انجام می شود، لازم است مخلوط در چنین شرایطی قابل کار باشد. در انتخاب مواد لکه گیری، ریزش قیر نیز باید مد نظر قرار گیرد. این پدیده زمانی حادث می شود که قیر از سنگدانه های اندود شده جدا شده و در زیر دپو متمرکز می شود.

این پدیده به دلیل ذخیره سازی گرم مواد حادث می شود، که نشان دهنده هدر روی اندود است و باعث بروز مشکلات ذخیره سازی در مورد موادی می شود که در زیر دپو قرار دارند. بسیاری از مخلوط آسفالت سرد، جهت پخش در شرایط مرطوب، مناسب هستند. این مخلوط ها، نیازمند دارا بودن ویژگی ضد عریان شدگی است.

آزمایش های کنترل کیفیت مخلوط آسفالت سرد

در جریان تهیه و اجرای مخلوط آسفالت سرد، انجام آزمایش های زیر برای ارزیابی کیفیت آسفالت در مراحل تهیه، تولید، پخش و تراکم ضروری است.

  • درصد قیر
  • دانه بندی
  • مشخصات فنی
  • کنترل سطح آسفالت

مخلوط آسفالت سرد لکه گیری

در این مخلوط ها مصالح سنگی در درجه حرارت محیط با قیر (قیرهای محلول یا امولسیون) در کارخانه آسفالت های سیار یا مرکزی یا به صورت اختلاط در محل مخلوط می شوند و برای مصرف فوری یا غیر فوری مورد استفاده قرار می گیرند. مخلوط آسفالت سرد فوق در حرارت محیط پخش و متراکم می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>