اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

مقاوم در برابر باران باشد به این معنی که در صورت ریزش باران عناصر تشکیل دهنده سنگ با آب ترکیب نشوند و صاب و جلای سنگ را از بین نبرند، این ایراد بیشتر متوجه سنگ هایی با تخلخل بالا و درصد آهک زیاد است که می توان دسته ی بزرگی از سنگ های مرمریت را جز این نوع سنگ ها دانست.(البته فراموش نشود تمام سنگ ها ی رسوبی مقادیر قابل توجهی آهک دارند ولی ترکیب عناصر و فلزات مختلف در آنها مقاومت و ترکیب شدن آنها با آب را تعیین می کنند).

سنگ هایی که در ارتفاع نصب می شوند می بایست از خلل و فرج مناسب برخوردار باشند تا ملات و دوغابی که پشت سنگ ریخته می شود محکم به سنگ بچسبد و استحکامی دو چندان به این ترکیب بدهد زیرا با توجه به عواملی که نامبرده شد امکان جدایی سنگ از دیواره نما زیاد است و خطر سقوط سنگ رهگذران و خودر وها را تهدید می نماید. پس می توان با توجه به خواص سنگ مرمریت این سنگ را از گزینه های انتخابی سنگ جهت نما حذف نمود.

(سنگ های تراورتنی که کوره می شوند تا رنگ آنها سفید شوند هم جز سنگ های نامرغوب جهت استفاده در نما است که در مجالی دیگر به صورت کامل به آن می پردازیم) نمای داخلی یا بهتر بگوییم دیواره های پارکینگ محل مناسبی جهت استفاده از سنگ های مرمریت است زیرا در معرض مستقیم تابش آفتاب نبوده و همچنین دیواره های پارکینگ با عوامل سایشی و ضربه ای کمتری مواجه می شود همچنین مواد شوینده که در ساختمان ها جهت تمیز کاری استفاده می شود کمتر روی سنگ اثر می گذارد. در نمای داخلی اطاق ها بیشتر از سنگ ها پازل و گیوتین و آنتیک استفاده می شود و استفاده از سنگ ها مرمریت و تراورتن در این مکان ها فقط به سلیقه افراد و نوع چیدمان و رنگ دکوراسیون ساختمان بستگی دارد.

و در نهایت کف ساختمان ها در معرض سایش زیاد و ضربه ومواد شوینده، به صورت مداوم است که می طلبد سنگی با تخلخل پایین، ضربه پذیری بالا و مقاومت سایشی زیاد در آن محل ها نصب شود که این مشخصات از مولفه های اصلی سنگ ها مرمریت است (یادمان باشد همه سنگ های مرمریت شایستگی نصب در کف ساختمان و یا کف پارکینگ را ندارند از سنگ ها مرمریت ضعیف جهت کف ساختمان می توان ازسنگ مرمریت کوه سفید قم نام برد که به دلیل داشتن مقادیر بسیار زیاد آهک به هیچ عنوان جهت کف مناسب نیست).

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>