اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سنگ ساختمانی


تراورتن چرمی میاندوآب/ تراورتن کرم چرمی میاندوآب

تراورتن از ته نشین شدن مواد معدنی بر اثر جریان آب داغ یا آب سرد در غارها ایجاد شده است. که شامل استالا کتیت و استالا گمیتاست. تراورتن سنگی کلسیم دار است که از نظر رنگ از سفید تا خاکستری، نقره ای، زرد، قرمز، قهوه ای تیره موجود است.تراورتن کرم چرمی از رنگ های مورد توجه خریداران است. سطح تراورتن چرمی مناسب آنتیک نمودن است. در عین حال در شرایط آب و هوائی گرم می توان جهت مصارف خارجی نیز از آن استفاده نمود.

سنگ تراورتن چرمی میاندو آب دارای مقاومت سطحی قابل قبول و استحکام مثال زدنی در بین سنگ های تراورتن است نکته قابل توجه در خصوص این سنگ گمنانی آن است و به همین دلیل افرادی به سراغ این سنگ می روند که دارای شرایطی چون حرفه ای بودن در ساخت، داشتن چشمان تیز بین و مدیران هزینه هستند.

به دلیل عدم پوشش خلل و فرج در سنگ های تراورتن چرمی (آن هم به علت نوع صاب این نوع سنگ ها) این حفره ها به مانند عایق صوتی حمل کرده و مانع ار انعکاس مستقیم صوت به ویژه در راهروها و راه پله های ساختمانهای بلند می شود.همچنین وجود حفره در تراورتن چرمی باعث می شود در هنگام نصب سنگ، ملات سیمانی داخل این حفرات نفوذ کرده و از سقوط سنگ جلوگیری کند.

تراورتن چرمی در نماهای بیرونی و داخلی قابل استفاده است و به دلیل زیبایی طبیعی که این نوع صاب دارد هر روز جلوه ای تازه برای مصرف کنندگان و خریداران محترم این نوع سنگ به ارمغان می آورد. همه سنگ های تراورتن به ویژه سنگ های چرمی (حتی نوع میاندوآب آن) برای کف ساختمان به هیچ وجه توصیه نمی شود و به همه خریدارن و مصرف کنندگان سفارش می شود از استفاده این سنگ در کف سالن ها و ساختمان های خود پرهیز نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>