اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آجر

در مورد این جدا کننده ها مصالح مورد مصرف عبارتند از آجر فشاری، آجر ماسه آهکی، آجر ماشینی و آجر سیمانی به ابعاد آجر فشار ی، که به طور اختصار آ ن را آجر سیمانی می نامیم. دیوارهای جدا کننده با آجر توپر داخل ساختمان دارای دو نامگذاری مختلف هستند.

دیوارهای نیم آجره توپر (ده سانتیمتر ضخامت)

قبل از اجرای آجرکاری باید آجر را زنجاب نمود تا ضمن از بین رفتگی گرد و غبار روی آن پس از مصرف نیز باعث جذب آب ملات نشود. باید توجه داشت که سطح جدا کننده های داخلی کاملاً افقی و تراز بوده و آجرها کاملاً قفل و بست شوند و درزهای قائم روی هم قرار نگیرند.رعایت برخی از نکات زیر در مورد جدا کننده ها الزامی است.

  • حداکثر طول مجاز دیوار جدا کننده بین دو پشت بند، کوچک ترین دو مقدار زیر است.
  • تیغه هایی که در تمام ارتفاع طبقه ادامه دارند، باید کاملاً به زیر پوشش سقف مهر شوند، یعنی رگ آجر تیغه با فشار و ملات کافی در زیر سقف جای داده شود.
  • لبه فوقانی تیغه هایی که در تمام ارتفاع طبقه ادامه ندارند، باید با کلاف فولادی، بتن آرمه و یا چوبی که به سازه ساختمان و یا کلاف های احاطه کننده تیغه متصل است، کلاف بندی شود.

جدا کننده ها با بلوک های توخالی سفالی یا سیمانی

با توجه به اینکه در بلوک های توخالی سفالی، طرز اجرا به نحوی است که حفره ها به طور افقی دنبال یکدیگر قرار می گیرند و طبعاً پر کردن آنها میسر نیست، برای اینکه فضای خالی این قبیل بلوک ها به مرکز رشد حشرات مزاحم و میکروب ها بدل نشود، توصیه می شود که مصرف آنها در نقاط مرطوب با احتیاط صورت گیرد. بدیهی است بندکشی این بلوک ها باید با نهایت دقت صورت گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>