اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سقف


رابیتس

در مورد رابیتس چنانچه در ملات ماسه سیمان استفاده می شود. رابیتس از نوع فولاد سیاه و اگر از ملات گچ استفاده می شود، بهتر است رابیتس از نوع گالوانیزه باشد. رابیتس باید در فواصل معین به وسیله مفتول مناسب به آهن بندی بسته شود، به قسمی که هیچ گونه برجستگی یا فرورفتگی در سطوح تمام شده دیده نشود.

کانتکس

تمام نکات فنی ذکر شده در مورد رابیتس از لحاظ آویزها، پروفیل های اصلی و فرعی افقی، فواصل و حداقل ا بعاد، در مورد کانتکس نیز صادق است. چنانچه در نقشه های اجرایی طریقه خاصی برای جلوگیری از آسیب رسانی موریانه و یا سایر حشرات مزاحم به کانتکس پیش بینی نشده باشد، در این صورت باید روی حصیر کانتکس، دوغاب گچ و یا آهک بریزند، به قسمی که این دوغاب تمام سطح را پوشانده و قشر نازکی بر روی کانتکس تشکیل دهد.

لمبه آلومینیوم

پروفیل های ناودانی آلومینیوم را در ارتفاع سقف کاذب به دیوارها وصل می کنند. تسمه های آویز را که از جنس فولاد گالوانیزه است، به سقف متصل می نمایند.

لمبه چوبی

اجرای کار در مورد این پوشش به شرح زیر است.

قبل از اجرای لمبه کوبی، باید دور سقف را با چهارتراش مناسب، کلاف کشی و تراز کرد.قطعات باربر افقی فرعی را باید از چوب و قطعات باربر ا صلی را از پروفیل فولادی یا چهارتراش چوبی، تهیه و به آویزهای از پیش نصب شده متصل نمود.لمبه ها را که از قبل تهیه شده است، باید با چسب و میخ به چهارتراش ها متصل کرد.

قطعات پیش ساخته گچی

ابتدا باید در کنار دیوار در ارتفاع تعیین شده برای سقف کاذب نبشی های آلومینیوم را نصب کرده و پس از نصب سیم های آویز گالوانیزه به سقف و وصل قطعات سپری آلومینیو م، قطعات سقف پیش ساخته گچی را در داخل آنها قرار داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>