اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ژل

ژل میکروسیلیس در واقع همان دوده سیلیسی و فوق روان کننده به صورت خمیری شکل و آماده مصرف است که ضمن دارا بودن قابلیت افزایش مقاومت های شیمیائی و مکانیکی بتن، مسائل و مشکلات سیستم دو جزئی دوده سیلیسی و فوق روان کننده را هم به طور اساسی حل کرده است.

خواص و مزایای استفاده از ژل میکروسیلیس، افزایش روانی بتن، کاهش نفوذ پذیری بتن، کاهش هزینه حمل و نقل، افزایش مقاومت فشاری بتن، حفاظت کاتدی از میلگرد ها، امکان کاهش مصرف آب و سیمان است. علاوه بر ویژگی های بارز و مشهود فیزیکی و شیمیائی ژل میکروسیلیس، قیمت رقابتی آن (درمقایسه با میکروسیلیس و فوق روان کننده) و کاهش هزینه های سربار از جمله حمل و نقل، تخلیه، بسته بندی و پرت مصرف، این محصول را در پروژه های ملی، پرمصرف و بی بدیل ساخته است.

کاربرد ژل میکروسیلیس

ژل میکروسیلیس در ساخت بتن الیافی شات کریت تر و نمای دکوراتیو سیلو های سیمان کاربرد دارد.ژل میکروسیلیس بتن ریزی را در برابر باد وکوران یا اشعه خورشید محافظت می کند.در مناطق خشک برای جبران نسبی خسارت ناشی از تاخیر در انجام کیورینگ اولیه مناسب است.در سازه هایی که در معرض بارهای دینامیکی و ضربه هستند، کاربرد دارد.در سازه هایی که مقاطع نازک بتنی دارند، استفاده می شود.

در سازه های بتنی که در معرض سیکل های شدید ذوب و انجماد هستند.در سازه هایی که احتمال آب بندی و بروز انواع ترک در آنها وجود دارد ژل میکروسیلیس آن را به حداقل ریسک ترک خوردن می رساند.حمایت از سازه های بتنی که در معرض کاویتاسیون هستند.کم کردن خطر تلاشی پذیری سازه های بتنی که در معرض ریسک انفجار و آتش سوزی هستند.

ژل میکروسیلیس در سازه های بتنی نظامی و تدافندی کاربرد دارد. برای بهبود بخشیدن به خواص موجود در سازه های بتن با حداقل هزینه و حداکثر بازدهی.سازه های بتنی که در معرض سایش، عرشه پل ها، سازه پارکینگ ها هستند.در سازه هایی که احتیاج به مدول الاستسیته بالا دارند و در کانال های روباز انتقال آب، کاربرد دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>