اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ژل

ژل میکروسیلیس به مقداره 5% الی 8% وزن سیمان مصرفی به بتن، هنگام ساخت بتن نفوذ ناپذیر در بچینگ یا پس از ساخت بتن الیافی در تراک میکسر اضافه می شود. هنگام اضافه کردن ژل میکروسیلیس در تراک میکسر باید از اختلاط کامل آن در بتن الیافی مطمئن شد.

تجربیات و آزمایشات، نشان داده، مخلوط کردن ژل میکروسیلیس در تراک میکسر، به 3 الی 5 دقیقه زمان احتیاج دارد. برای اطمینان بیشتر، گاهی ژل میکروسیلیس در کارگاه ها به صورت دو جزئی مصرف می شود که نتیجه بسیار بهتری می دهد.

عوارض مصرف کمتر یا بیشتر ژل میکروسیلیس

مصرف کمتر از 5% ژل میکروسیلیکا باعث عدم وجود قدرت واقعی فوق روان کنندگی در بتن است و باعث افت سریع تر خاصیت روانی بتن شده و قدرت میزان جذب آهک آزاد را کاهش می دهد و باعث پایین آمدن نسبی مقاومت های فشاری، کششی و خمشی در بتن می شود.

کاربرد میکروسیلیس

میکروسیلیس برای تهیه بتن جهت مقاومت در برابر محلول های شیمیایی مثل کلر و سولفات، برای تولید بتن با مقاومت کششی، سایشی، خمشی بالا، تهیه بتن با نفوذ ناپذیری کمتر در سازه های بتنی، تهیه بتن با مقاومت بالا و دوام بیشتر در سازه های آبی به خصوص در مناطق جنوبی کشور، برای تولید بتن با مقاومت در برابر خوردگی، برای بالابردن دوام بتن درمقابل نمک های یخ زا، برای بالا بردن دوام در برابر سیکل های ذوب و یخبندان، بالابردن دوام مواد در محیط های مختلف با درجه حرارت بالا، برای پایین آوردن مصرف سیمان و حرارت هیدراتاسیون و برای کاهش میزان نفوذ عوامل مخرب مثل کلر و هیدروکسید میکروسیلیس و… کاربرد دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>