اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ژل

ژل سیلیکافیوم که یک ژل سیلیکافیوم الیاف دار است برای تولید بتن با مقاومت بالا، بتن آب بند، بتن نفوذ ناپذیر و بتن پردوام و ملات های ویژه برای کاهش ترک ها و ارتقاء نسبی مقاومت های کششی و خمشی بتن استفاده می شود.

همچنین ژل سیلیکافیوم مناسب برای تولید بتن سبک و دارای اثر هوازایی در بتن است. در بتن الیافی حاوی ژل سیلیکافیوم از الیاف پلی پروپیلن استفاده شده است. در شرایطی که بتن در معرض ضربه و بارهای متناوب دینامیکی است استفاده از ژل سیلیکا فیوم بسیار مناسب است.برای ساخت بتن الیافی استفاده از ژل سیلیکا فیوم نسبت به میکروسیلیس الویت دارد.

ژل سیلیکا فیوم نه تنها با بالا بردن مقاومت بتن در برابر عوامل مخرب بیرونی فیزیکی و شیمیایی محیطی، در برابر عوامل مخرب داخلی بتن نیز استفاده می شود و عمر سرویس دهی سازه های بتنی را به به بالا ترین حد می رساند، از آسیب های احتمالی طولانی مدت ناشی از عدم رعایت در کیورینگ مناسب در ساعات اولیه و پس از ریختن بتن تا میزان زیادی جلوگیری می کند.

کاربرد ژل سیلیکا فیوم در بتن

برای ساخت بتن الیافی و مواردی که نیاز به استفاده از اثر هوایی در بتن داریم مثل بتن سبک، از ژل سیلیکافیوم استفاده می شود. ژل سیلیکا فیوم برای بتن ریزی مواردی که کوران و باد یا اشعه خورشید و مناطق خشک، جبران خسارات ناشی از تاخیر مجاز در انجام کیورینگ اولیه، در سازه هایی بتنی که در معرض بارهای دینامیکی، ضربه و خستگی، در سازه های بتنی که دارای مقاطع نازک بتنی هستند.

سازه های بتنی در معرض سیکل های شدید ذوب و انجماد، در سازه های آب بند بتنی که احتمال به وجود آمدن ترک در آن ها وجود دارد برای کم کردن ریسک ترک استفاده می شود، سازه های بتنی در معرض کاویتاسیون، برای کم کردن خطر تلاشی پذیری بتن هایی که در معرض ریسک انفجار و آتش سوزی، در بتن های نظامی و پدافندی هم استفاده می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>