اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرچ

از میان انواع و اقسام میخ های پرچ، لازم است بسته به نوع کار و محل اتصال، گزینه مناسب را انتخاب نمود. در ادامه انواع آن با توضیح مشخصات و کاربردشان در ذیل آمده است.

میخ پرچ شانه دار

این میخ پرچ که به راحتی می تواند جایگزین اتصال دهنده رزوه دار باشد، برای قطعاتی مناسب است که باید آزادانه حرکت کنند. این میخ های پرچ ورق فلزی از فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، برنج یا مس ساخته شده و بسته به کاربردشان قابلیت آب کاری نیز دارند.

میخ پرچ افشان

این نوع میخ پرچ ها اتصالات امنی برای سطوح آسیب پذیر محسوب می شوند زیرا با اتصال نه چندان محکمی که ایجاد می کنند، بیشتر برای قطعات نرم از قبیل فوم مناسب هستند.

میخ پرچ چکشی

برای پرچ ورق فلزی، در ساخت اسکلت های فلزی بزرگ و قطعات به کار رفته در بدنه کشتی ها و امثالهم از پرچ چکشی استفاده می شود. اتصال این نوع پرچ ها به دو شیوه گرم و سرد انجام می گیرد.

میخ پرچ توپر

این نوع میخ پرچ ها در اتصالات بسیار محکم مانند اتصالات پل ها و بدنه هواپیما کاربرد دارند. این پرچ های بسیار محکم از قدیمی ترین انواع پرچ ورق فلزی به شمار می آیند.این نوع میخ پرچ شبیه میخ پرچ های توپر است اما در ساخت این نوع میخ ها، بخش استوانه ای میخ خالی می باشد.

میخ پرچ توخالی

استحکام این نوع میخ پرچ در مقایسه با انواع قبلی مخصوصاً نوع توپر و نیمه پر بسیار کمتر است و نمی تواند وزن یا نیروی زیادی را تحمل کند. اما به دلیل سادگی استفاده و قابل دسترس بودن بسیار رایج است.

میخ پرچ قارچی

از آنجایی که یک سمت این نوع میخ پرچ ها، صاف و بدون برجستگی است، برای پرچ ورق فلزی نازک که به ظرافت و زیبایی نیاز دارد، استفاده می شوند.

میخ پرچ لوله ای

دلیل نامگذاری این نوع میخ پرچ، شکل لوله ای آن بوده و از جنس برنج، آلومینیوم و یا فولاد نرم ساخته می شود. این میخ ها برای اتصال مواد سبکی همچون چرم، مواد مصنوعی و یا مقوا مناسب هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>