اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرچ

به دلیل آنکه آلومینیوم دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت بوده و به اصطلاح ضدزنگ است، برای پرچ ورق فلزی در محیط های مرطوب، به ویژه برای اتصال ورق های آلومینیومی از این نوع میخ پرچ استفاده می شود.اتصال دهنده های دیگری نیز تولید و روانه بازار شده اند که با توجه به تکنولوژی ساخت، موارد استفاده و شیوه اتصالشان قابل اهمیت و مطالعه می باشند.با توجه به اینکه بیشتر انواع این اتصال دهنده ها خارج از طبقه بندی پرچ ورق فلزی هستند، در اینجا به ذکر فقط بعضی از انواع پرکاربرد و مهم آنها بسنده می کنیم.

محدودکننده های فشرده سازی: این محدودکننده ها، درزهای فلزی با سوراخ های ساده هستند که برای استفاده در اجزای قالب پلاستیکی طراحی شده اند. در حالی که دیواره محدود کننده در برابر فشار ناشی از مونتاژ پیچ مقاومت می کند، معمولاً محدود کننده های فشرده سازی با استفاده از یک روش ساده مونتاژ پرس سرد نصب می شوند.

رفع پیچ مستقیم: اتصالات پیچ مستقیم یک راه حل سریع و اقتصادی برای تثبیت قطعات پلاستیکی و آلیاژهای سبک از قبیل پلاستیک نرم و مواد گرمایشی است.

فرم لبه برجسته: یک سیستم اتصال دهنده با مقاومت بالا و ایده آل برای ورق های فلزی نازک است و با داشتن سابقه اثبات شده در مورد تقویت محصول همراه با کاهش هزینه، به طور گسترده ای در صنعت خودرو، لوازم خانگی، الکترونیکی و ورق های فلزی پذیرفته شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

اتصال دهنده های مینیاتوری: درزهای مینیاتوری برنجی و پرچ ورق فلزی مینیاتوری برای کاربردهای گوشی موبایل طراحی شده اند. طیف وسیعی از انواع و طرح ها، متناسب با نوع مواد میزبان و روش های درج، در دسترس می باشند.

اتصال دهنده های سفارشی: اتصال دهنده های ویژه ای هستند که به نسبت نیاز خاص تولید، جهت بالا بردن کیفیت و کارایی محصولات، سفارش داده و تولید می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>