اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرچ

گاهی برای اتصال قطعات فلزی و حتی در مواقعی پلاستیکی، از پرچ می توان کمک گرفت. پرچ کردن یکی از آن روش های اتصالی است که در بین صنعتگران به خاطر ویژگی های قابل توجهی که دارد، بسیار محبوب است. از میان این ویژگی ها می توان به دائمی بودن پرچ، سریع بودن پرچ و امکان پرچ ورق فلزی در ضخامت های مختلف، اشاره کرد. دستگاه های پرچ ورق فلزی به دو صورت دستی و تمام اتوماتیک موجودند. یکی از ساده ترین دستگاه های دستی و پرکاربرد پرچ ورق فلزی انبر پرچ می باشد.

انواع انبر پرچ ورق فلزی

از انبرهای دستی پرچ ورق فلزی (که انواع ساده دستگاه های پرچ ورق فلزی را تشکیل می دهند) در مصارف خانگی و مصارف صنعتی سبک مانند اتصال قطعات و پرچ ورق های فلزی نازک، از قبیل اتصال پلاک اتومبیل استفاده می شود.

انبر پرچ آکاردئونی

طول دسته این نوع انبر قابل تغییر بوده و پس از اینکه باز شد و میخ داخل انبر قرار گرفت، عمل می کند و میخ را پرچ می کند.

انبر پرچ دسته بلند

این نوع انبر که بیشتر برای پرچ کردن میخ های بزرگ و قوی مناسب است، قابلیت تنظیم بر اساس قطر میخ انتخاب شده را دارد.امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های پرچ کن برقی هم تولید شده اند که برای اتصال قطعات فلزی و ورق های فلزی ضخیم بسیار مناسب می باشند. با استفاده از این نوع دستگاه پرچ ورق فلزی، قطعات و صفحات با قدرت و استحکام بیشتری به هم متصل می شوند. در ادامه به تشریح و توصیف انواع دیگر دستگاه پرچ ورق فلزی می پردازیم.

دستگاه پرچ دو دسته ای

این دستگاه که جزء قوی ترین دستگاه های پرچ است، به دلیل داشتن دسته بلند با افزایش میزان انتقال نیرو برای پرچ کردن ورق های مسی، آلومینیومی، استیل و فولادی مناسبند.

دستگاه پرچ بادی

این نوع دستگاه پرچ ورق فلزی، سرعت بیشتر و مصرف انرژی کمتری نسبت به انواع دستی آن داشته و به دو شکل پنوماتیک ساده و با مکانیزم هیدروپتوماتیک ساخته شده و با نیروی هیدرولیک ناشی از انرژی باد کار می کنند.

دستگاه پرج برقی

دستگاه پرچ ورق فلزی برقی یا شارژی با مصرف انرژی کمتر و راندمان بالاتر، به دلیل لرزش کمتر دارای کیفیت بالاتری در پرچ قطعات فلزی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>