اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آهن

در ابتدا افزودن اکسید آهن قرمز برای جلوگیری از رگه ای شدن قطعه های آهن استفاده می شد، اما به مرور تأثیر عکس آن در کیفیت محصول دیده شد. رفته رفته با تجربه بیشتر مشخص شد که با افزودن 30 درصد اکسید آهن سیاه هم از رگه ای شدن محصول جلوگیری شده و کیفیت آن نیز در حد قابل قبولی باقی می ماند.

کارخانه های ریخته گری به دلایل زیادی از این اکسید استفاده می کنند که از جمله آن ها می توان به کاهش کربن گیری، جلوگیری از رگه، جلوگیری از عیوب پوست سوسماری و مقاومت در مقابل نفوذ ذوب اشاره کرد. در ریخته گری از این اکسید به همراه چسب های الکید اورتان، روغن ماهیچه، شل، فوران و فنلیک اورتان استفاده می کنند. افزودن این اکسید از مک سوزی نیز جلوگیری می کند. یکی دیگر از کاربردهای اکسید آهن در این حرفه بهبود سطح تمام شده است.

در این صنعت از نوع اکسید وستیت، مگنتیت و هماتیت استفاده می شود که وستیت کمترین میزان اکسیژن را دارد. مگنتی که در پوسته میانی تشکیل می شود میزان اکسیژن متوسطی دارد و بیشترین میزان اکسیژن شامل هماتیت خواهد بود. افزایش دما باعث می شود که اکسیدهای بالاتر به اکسیدهای پایین تر تبدیل شوند و در نتیجه سطح تمام شده در حد بسیار عالی بهبود می یابد.

ساخت نوار مغناطیسی

امروزه استفاده از کارت های اعتباری بسیار رایج است و کمتر کسی پول نقد همراه خود دارد. آیا تا به حال به نحوه کار و تکنولوژی کارت های مغناطیسی دقت داشته اید؟ در این کارت ها نوار مغناطیسی با یک انرژی به خصوص بر روی یک آهنربای الکتریکی تأثیر می گذارد تا بر روی محیط ضبط اثر داشته باشد. از این نوارها در ضبط ویدیو، ضبط داده ها و همچنین ضبط خودکار استفاده می کنند. متداول ترین ماده که در ساخت این نوارهای مغناطیسی استفاده می شود اکسید آهن 3 است. البته زمانی بیشترین ذخیره سازی با این ماده انجام می شد، اما شناخت آلیاژهای کبالت سبب شد تا آن ها جایگزین این اکسید شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>