اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسانسور

توانایی بالا بردن بارهای سنگین و مناسب برای حمل ظرفیت های بار بالا.از مهم ترین مزیت های آسانسور هیدرولیک، ایمنی بالای آن است.یکی از مزیت های آسانسور هیدرولیکی آن است که نیرو و بار عمودی به سازه ساختمان وارد نمی کنند، پس ابعاد آهن کشی چاهک آسانسور به طرز چشمگیری کاهش می یابد و نیازی به ساختن با استحکام سقف چاه آسانسور نیست و در نتیجه سبب کاهش هزینه کل ساختمان می شود. همچنین این مساله در نصب آسانسور برای ساختمان های قدیمی می تواند مزیت بسیار مهمی به شمار آید.

  • آسانسور هیدرولیک، حدود 15 تا 25 درصد نسبت به سایر انواع آسانسور قیمت اولیه کمتری دارد.
  • شروع و توقف بدون شوک و ضربه و حرکت نرم و روان
  •  سرویس و نگهداری و تعمیرات ساده تر به همراه هزینه تجهیزات و تعمیرات پایین
  • با توجه به محدود بودن قطعات حساسیت کمتر در برابر سوانح
  •  برای ساختمان های کم ارتفاع، نصب آسانسور هیدرولیک سریع تر است
  • تهیه قطعات جایگزین و عدم انحصاری بودن قطعات

در حرکت نزولی آسانسور هیدرولیکی، گرانش زمین عامل اصلی حرکت به سمت پایین است. بنابراین در این زمان پمپ خاموش است و کنترل کابین توسط سیستم شیر کنترل انجام می شود. از این رو می توان سرعت حرکت نزولی را افزایش داد، بدون اینکه هزینه ای در بر داشته باشد. این مساله همچنین کاهش سر و صدا در ساختمان را به دنبال دارد، زیرا که در سایر انواع آسانسور، در هنگام پایین آمدن کابین، تجهیزات موتورخانه کار کرده و تولید سروصدا می کنند.

در صورت وقوع خرابی دستگاه به هر دلیلی، چون در مدار هیدرولیک، یک شیر دستی جهت فرود اضطراری وجود دارد، محبوس شدن مسافران زیاد طول نمی کشد و برای نجات مسافران نیاز به افراد متخصص نیست.

قابلیت تنظیم سرعت

 یکی از مزایای مهم سیستم آسانسور هیدرولیک، انعطاف داشتن آن برای قرار گرفتن موتورخانه در هر جایی از ساختمان است. موتورخانه این آسانسور را می توان در فضایی دورتر از چاه آسانسور تا فاصله 12 متر مستقر نمود. همچنین وجود موتورخانه در پایین ساختمان دسترسی به آن را جهت سرویس و تعمیرات بسیار راحت تر می کند.

سطح تعمیرات سالانه شیرهای کنترل ساخت کارخانه BLAIN که از اصلی ترین تولیدکنندگان شیر هیدرولیک در آسانسورهای هیدرولیک است، نشان می دهد که از مجموع 350000 شیر هیدرولیک این شرکت که تا سال 2003 فروخته شده و در سرویس هستند در این سال نهایتا هشتاد و هفت هزارم درصد دچار نقص فنی شده و به این تولیدکننده ارجاع شده است که سی و هفت هزارم درصد آن نیز به علت گرفتگی لوله توسط مواد و یا نصب نامناسب در زمان سرویس دستگاه بوده است. چنین درصدهای پایینی در خرابی یک قطعه کلیدی در سیستم هیدرولیکی حاکی از آن است که سیستم بالابر هیدرولیکی دارای استانداردهای قابل اعتمادی است که نوع کششی نمی تواند با آن برابری کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>