اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جامبو

جامبو دریل ها ماشین حفاری سنگ هستند که در حفاری مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله ویژگی اصلی این ماشین های بزرگ، سرعت کار آنها است. چال های ایجاد شده به وسیله این ماشین با مواد منفجره پر می شوند. با عملیات انفجار سنگ ها شکسته شده و خرده های حفاری توسط ماشین آلات حمل و نقل به خارج از تونل حمل می شود.

جامبو دریل ها در صورت استخراج معادن با حفاری و انفجار، معمولا در معادن زیرزمینی به کار می روند. اگر سختی سنگ مانع از استفاده از دستگاه های تونل سازی شود، از آنها در تونل سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.قابلیت مانور و جابه جایی بالای جامبوها هنگام عملیات انفجار و خارج کردن مواد حاصل از حفاری، سبب استفاده گسترده از این ماشین در حفاری ها شده است. استفاده از این ماشین می تواند همراه با مزایای خود باشد.

جامبو دریل چیست؟

جامبو دریل ها ماشین حفاری سنگ هستند که در حفاری به خصوص در تونل ها، تثبیت دیواره ها، بولت گذاری، زهکشی، حفر چال های آتشباری و... مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله ویژگی اصلی این ماشین های بزرگ، سرعت کار آنها است. چال های ایجاد شده به وسیله این ماشین با مواد منفجره پر می شوند.

با عملیات انفجار سنگ ها شکسته شده و خرده های حفاری توسط ماشین آلات حمل و نقل مانند لودر و کامیون به خارج از تونل حمل می شود.جامبو دریل ها در صورت استخراج معادن با حفاری و انفجار، معمولا در معادن زیرزمینی به کار می روند. اگر سختی سنگ مانع از استفاده از دستگاه های تونل سازی شود، از آنها در تونل سازی نیز استفاده می کنند.

محدودیت ها و مزایای استفاده از جامبو دریل

استفاده از جامبو دریل در هوای آزاد هیچ نوع محدودیتی ندارد، ولی در تونل ها و گالری ها، نوع، اندازه و میله استفاده شده در هر بازو محدودیت خواهد داشت. با وجود چندین بازو در یک دستگاه، عملیات حفر چندین چال به صورت همزمان می تواند تنها با یک اپراتور انجام گیرد. قابلیت مانور و جابه جایی بالای جامبوها هنگام عملیات انفجار و خارج کردن مواد حاصل از حفاری، سبب استفاده گسترده از این ماشین در حفاری ها شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>