اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیفتراک

اولین چیزی که لازم است بدانید این است که این دستگاه دارای ظرفیتی به منظور حمل چند تن بار از مکانی به مکان دیگر می باشد که ازجمله بااهمیت ترین المان ها در عملکرد لیفتراک است. همان طور که در ابتدای این مقاله از سازه افزار نیز اشاره شد لیفتراک معمولاً در انبارها و دیگر واحدهای تولیدی که گه گاه مستلزم حمل و جابه جایی اشیا در فواصل کوتاه می باشد، مورداستفاده قرارمی گیرد.

چراکه این نوع از سیستم ها حمل آسان و راحت اشیاء را تضمین می کند. درواقع فراموش نکنید که حمل بار سنگین توسط نیروی انسانی به دو برابر زمان نسبت به استفاده از لیفتراک نیازمند است.در همین راستا لازم است بدانید که گاهی لیفتراک ها، به دلیل بار سنگینی که حمل می کنند و مانع دید راننده در هنگام حرکت به روبه جلو می شود، بنابراین به سمت عقب حرکت می کنند. به طورکلی دید جلویی یک لیفتراک مانند دید جلویی یک اتومبیل معمولی می باشد که دارای یک صندلی برای راننده به همراه اندازه گیری های ایمنی و کنترل های دیگر می باشد.

در جلوی این وسیله؛ چنگک هایی به همراه یک چهارچوب که از آن ها محافظت می کند؛ می یابید. این وسیله با مکانیسمی ساخته شده که چنگک ها را با سرعت زیاد به منظور محافظت از بار، بالا و پائین می برد. کاملاً قابل مشاهده است که هر لیفتراکی دارای دو چنگک در جلو دستگاه می باشد و از آن ها به منظور جابه جایی بار استفاده می کند.

لازم به ذکر است که اپراتوری که کنترل حرکت چنگک ها را به عهده دارد، یک سیستم هیدرولیکی برای قانونمند کردن حرکت چنگک های مورداستفاده است. این سیستم هیدرولیکی نیرویی برای تضمین عملکرد راحت و ساده چنگک ها تولید می کند. به طورکلی اپراتور باید بار را قبل از حمل، از جایگیری بار بر روی چنگک ها به گونه ای صحیح، محکم و ثابت اطمینان حاصل کند. علاوه بر این؛ اگر اپراتوری بر روی یک سطح بسیار ناهموار دستگاه را میراند، احتیاط زیادی باید صورت گیرد تا از آسیب رسیدن به بار و خود دستگاه جلوگیری شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>