اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیفتراک

لیفتراک دیزلی نوعی لیفتراک می باشد که ویژگی های خاص خود را دارد. به طورکلی، لیفتراک ماشینی دارای ملحقاتی همچون دکل و شاخک می باشد. این ماشین برای حمل بار و انبار سازی بارها به کار می رود. سوخت این ماشین به محل مورداستفاده آن بستگی دارد که معمولاً برقی، فسیلی و یا گازی است.

لیفتراک دیزلی در فعالیت هایی که زمان و سرعت اهمیت دارد، کاربرد فراوانی دارد. به این دلیل که این نوع لیفتراک سرعت بالایی دارد. لیفتراک دیزل در فضاهای باز به کررات مورداستفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از این نوع لیفتراک در وزن های 1.5، 2، 2.5 و 3 تن وجود دارد. فضای داخلی این ماشین به شکلی طراحی شده که کاربری بالایی دارد. در لیفتراک دیزل، اتاقک کاربر بزرگ است و کارایی دستگاه و بالا است. سهولت کارکرد مزیت دیگر این نوع از لیفتراک می باشد.

لیفتراک های دیزلی برای حمل بار تا اوزان بسیار بالا مناسب هستند و قابلیت استفاده در انواع شرایط محیطی را داشته و مقاومت بالایی دارند. لیفتراک دیزل، رایج ترین نوع لیفتراک است که در صنعت مورد کاربرد بیشتر افراد قرار می گیرد. موتور دیزلی این لیفتراک ها نسبت به نوع لیفتراک بنزینی، قدرت بیشتری دارند؛ زیرا ساختار و نوع احتراق درون موتور در این دو نوع لیفتراک باهم متفاوت است. لیفتراک دیزلی می تواند بارهای سنگین را جابه جا کرده و آن ها را تا ارتفاع بیشتری بلند کند.

لازم به ذکر است در برخی از این لیفتراک های دیزلی مجهز به سیستم هشدار هستند. این سیستم موقعی که دستگاه نیاز به تعمیرات لیفتراک دیزلی یا بازرسی خاصی داشته باشد، فعال می شود. این مزیت باعث می شود که هزینه های تعمیرات و نگهداری لیفتراک ها کاهش یابد. راندمان سوخت برای لیفتراک دیزلی، معمولاً 3 لیتر در ساعت است. همین امر باعث شده که هم در هزینه های جانبی صرفه جویی شود و هم بالاترین سطح بهره وری از دستگاه حاصل آید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>