اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیفتراک

به طورکلی باید بدانید که قدرت لیفتراک برقی توسط یک موتور الکتریکی به جای موتور سوخت داخلی تأمین می شود، این موتور الکتریکی قدرت خود را از باطری قابل شارژ موجود روی دستگاه می گیرد. درواقع شما باید 8 ساعت به طور کامل باتری لیفتراک برقی را شارژ کنید، در این صورت 8 ساعت می توانید از دستگاه استفاده کنید.

لیفتراک های برقی در دو نوع 4 چرخ و سه چرخ می باشند که لازم به ذکر است که ماشین های سه چرخ ها دارای مانور بیشتری نسبت به چهارچرخ هستند. درواقع لیفتراک های برقی ماشین های ایده آل برای شرایط داخلی و انبارها هستند. عملاً هیچ سروصدایی به جز صدای لاستیک، بالابر و یا صدای چراغ هشدار ندارند.

موتورهای الکتریکی هیچ اگزوزی ندارند و مونوکسید کربنی برای اپراتورها و یا کارگران مجاور ایجاد نمی کند، درواقع با محیط زیست سازگارتر می باشند و در انبازهایی مثل انبار مواد غذایی باید حتماً از این نوع استفاده شود. هم چنین جمع و جورتر هستند و به راحتی در محیط های کوچک مانور می دهند و راننده نیازی به استفاده از کلاچ ندارد. همچنین به این مسئله هم توجه کنید که هزینه شارژ باطری لیفتراک درواقع مناسب تر از هزینه سوخت ها می شود.

لیفتراک های وزنه تعادل معروف ترین و متداول ترین نوع در بین لیفتراک ها می باشد که اپراتور در دستگاه می نشیند و در پشت لیفتراک وزنه تعادلی برای برقراری تعادل دستگاه قرار دارد و با چنگال ها در جلو دستگاه اپراتور می تواند بار را جابه جا کند. به طورکلی لیفتراک های وزنه تعادل با سوخت های مختلفی می تواند تغذیه شود که ازجمله آن می توان گازوئیل، بنزین، گاز مایع، نیروی برق و... که هرکدام مزایا و معایب خود را دارد.

برای مثال لیفتراک دیزلی، لیفتراک بنزینی-گازی سریع تر از لیفتراک برقی می باشند و ظرفیت های بالاتری را جابه جا می کنند؛ اما به دلیل موارد بهداشتی لیفتراک های سوختی مثل دیزل و دوگانه به دلیل گازهای تولیدی نمی توانند در فضاهای کوچک و بهداشتی کار کنند. لیفتراک های این دسته در دو نوع چهارچرخ و سه چرخ می باشد که در سه چرخ، دوچرخ در جلو و یک چرخ در عقب برای مانور پذیری بیشتر موجود می باشد و بیشتر استفاده از لیفتراک چهارچرخ متداول می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>