اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیفتراک

به طورکلی علاوه بر تیم بازرسی، اپراتور لیفتراک نیز نقش مهمی در تعمیر و نگهداری لیفتراک ایفا می کند. در حقیقت راننده لیفتراک اولین فردی است که می تواند سلامت و طول عمر دستگاه را تأمین کند؛ بنابراین اگر شما هم اپراتور یک لیفتراک هستید و یا قصد دارید کار با این دستگاه را آغاز کنید، پیشنهاد می کنیم نکات زیر را به دقت مطالعه کنید.

قبل از آغاز به کار با لیفتراک، دستگاه را ازنظر ظاهری بررسی کنید.اگر از لیفتراک برقی استفاده می کنید، سطح مایع الکترولیت باتری و میزان شارژ آن را کنترل کنید.سطح روغن هیدرولیک دستگاه را بررسی کنید. در صورت نیاز، از روغن استفاده کنید.تایرها و چرخ های لیفتراک را بازرسی کنید. تایرها نباید پنچر شده باشند و یا جسم خارجی در آن فرورفته باشد.

اتصالات، پیچ و مهره های لیفتراک را کنترل کنید.دکل و شاخک ها را یک بار امتحان کنید و مطمئن شوید به درستی کار می کنند. اگر هر یک ازاین دستگاه ها به خوبی کار نکنند، ممکت است در هنگام بارگیری موجب سقوط بار شوند.سیستم های فرمان، اهرم ها و ترمز دستگاه را امتحان کنید.

این اجزا باید به خوبی کار کنند. عدم عملکرد صحیح ترمز یا اهرم می تواند بارگیری و حمل کالا را با اختلال ایجاد نماید.سیستم های روشنایی و ایمنی لیفتراک را کنترل کنید. بی شک رعایت تمام این موارد موجب افزایش بهره وری کسب وکار شما خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>