اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سختی گیر

آیا سختی گیرهای مغناطیسی واقعاً مؤثر هستند؟ سؤالی که افراد شکاک و یا بادید علم گرا ممکن است به ذهنش برسد. در همین باب نیز می توان مطرح کرد که در پاسخ به این سؤال باید در نظر گرفت که ادعا می شود تصفیه آب مغناطیسی یا AMT همان طور که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره شد روشی است که ظاهراً می تواند اثرات آب سخت را با عبور از یک میدان مغناطیسی و به صورت غیر شیمیایی کم کند اما بر خود لازم میدانم که به اطلاع برسانم که فیلتر تصفیه آب مغناطیسی به عنوان یک دستگاه اثبات نشده و غیرعلمی در نظر گرفته می شود.

چراکه در اکثر موارد جزئیات کمی در باب تجزیه وتحلیل خوردگی یا تعادل جرم سیستم و همچنین اندازه گیری متغیرهای آب پس از تصفیه مانند غلظت یون های سختی و یا ساختار و مورفولوژی ذرات معلق در آن وجود دارد. از طرفی در باب این مسئله افرادی این گزینه را ارائه می کنند که همان طور که گفتیم رسوب زداهای مغناطیسی سختی آب را کاهش نداده و در صورت اندازه گیری سختی قبل و بعدازاین دستگاه هیچ گونه تغییری مشاهده نخواهد شد.

چراکه این دستگاه ذرات کربنات کلسیم و منیزیم که در سیستم ها ایجاد رسوب می نمایند را ازلحاظ ساختاری به گونه ای تغییر داده که جذب جداره ها نشده و ایجاد رسوب ننماید. این خاصیت حداکثر تا 72 ساعت پس از عبور آب از سختی گیر وجود خواهد داشت؛ بنابراین درصورتی که سختی گیر متناسب با نوع کاربری انتخاب نگردد یا در محل مناسب نصب نگردد مسلماً هیچ گونه کارایی نخواهد داشت.

از طرفی سختی گیرهای مغناطیسی سال هاست که در کشورهای گوناگون و پیشرفته تولید و مورداستفاده قرار می گیرند؛ بنابراین جدا از مطلب مطرح شده می توان اذعان نمود که یکی از راه های بهبود عملکرد این سیستم ها بدین صورت می باشد که به کیفیت ساخت آن توجه نمایید.متأسفانه در حال حاضر در بازار نمونه های تقلبی فراوانی وجود دارد که مشخص است تولیدکننده حتی از نحوه ساخت رسوب زدای مغناطیسی هیچ گونه اطلاعی نداشته و دستگاهی تولید نموده که عملاً هیچ گونه کارایی ندارد.

از طرفی در این بازار پرهیاهو نمونه های دیگری نیز از این محصول وجود دارد که از آهنرباهای ضعیف و نامرغوب جهت تولید سختی گیرهای مغناطیسی استفاده نموده اند که در زمان کوتاهی فیلتر رسوب زدا کارایی خود را به صورت کامل از دست می دهد؛ بنابراین انتخاب فروشگاه های معتبر به منظور خرید فیلتر مغناطیسی ازجمله مهم ترین المان ها در خرید این نوع از محصولات است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>