اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیلتر

همان طور که میدانید، آب سخت آبی است که حاوی نمک های معدنی از قبیل ترکیبات بی کربنات، یون های کلسیم، منیزیم و غیره است. این نوع از آب با معایب زیادی همراه است که ازجمله آن می توان بیان کرد که آب سخت موجب از دست دادن طعم و مزه نوشیدنی ها می شود.

دیر پخته شدن و سفتی حبوبات با آب سخت از دیگر عوارض آن است. به علاوه، آب سخت به جداره دیگ های بخار آسیب زده، باعث خوردگی و ایجاد قشر آهکی بر روی جداره دیگ ها و تأسیسات مرتبط می شود. همچنین خوب کف نکردن صابون از دیگر اثرات سختی آب است که موجب افزایش مصرف صابون نیز می شود. از طرفی افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم لوله کشی خانه را نیز به همراه دارد.

در همین راستا لازم به اذعان است که باوجود سختی بیش ازاندازه آب در شبکه لوله کشی بروز مشکلات گوارشی و به وجود آمدن سنگ کلیه از دیگر نتایج آن است؛ بنابراین این نوع از آب حتماً باید تحت رسوب گیری قرار بگیرد و در همین راستا انواع مختلفی از دستگاه های رسوب گیر در بازار موجود می باشند. جالب است بدانید که در تجارت مواد شیمیایی گوناگونی برای رفع سختی آب به فروش می رسد که دارای سدیم کربنات هستند.

این مواد سختی آب را قبل از ورود به دیگ ها می گیرند یا در دیگ براثر افزودن این مواد آهک و گچ را رسوب می دهند و دیگر این رسوب محکم به جدار دیگ نمی چسبد و به اصطلاح آن را نرم می کنند. به طوری که می توان آن را به آسانی پاک نمود. روش متداول برای حذف سختی آب (یون های کلسیم و منیزیم) استفاده از سختی گیرهای رزینی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>