اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سختی گیر

این نوع سختی گیرها ازجمله اولین تجهیزات اصلاح فیزیکی آب به شمار می روند و جالب است بدانید که پس از کشف اینکه آبی که از روی صخره های با خاصیت مغناطیسی عبور می کند رسوب نمی گذاشت چنین ایده ای از ساخت فیلتر به ذهن مخترعان این نوع از دستگاه ها رسید.

سابقه فعالیت این گروه به اواخر دهه 1940 و اوایل 1950 میلادی برمی گردد و عملکرد این نوع از فیلترها نیز بدین صورت می باشد که فلزاتی نظیر آهن، کبالت و نیکل در درون این رسوب گیرها می توانند خاصیت فرومفناطیسی ایجاد نمایند و ازاین رو در ساخت بلوک های مغناطیسی به کار گرفته می شوند.

جالب است بدانید که سختی گیرهای مغناطیسی در محدوده 2000، 4000، 6000، 8000، 12000 و حتی 47,500 گوس ساخته می شوند و از انواع این نوع از سیستم ها می توان به مواردی نظیر فیلتر مغناطیسی بلوکی، فیلتر مغناطیس لوله ای (رزوه ای و فلنجی)، رسوب گیر مغناطیسی کلمپی و رینگ های شارژی اشاره کرد.

دستگاه ضد رسوب مغناطیسی بلوکی ازجمله دستگاه هایی می باشد که موجب جلوگیری از تشکیل رسوب در لوله ها و سطوح انتقال حرارت می شود و درنتیجه باعث افزایش بازدهی این سیستم ها و صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های جانبی می شود. لازم به ذکر است که نصب ضد رسوب بلوکی ساده بوده و این سیستم به سادگی روی هر نوع لوله آهنی، پلی اتیلن، پی وی سی و هر نوع دیگری قابل نصب می باشد.

به طورکلی این دستگاه شامل دو قطعه بوده که به وسیله دو تسمه پلاستیکی از نقاط تعبیه شده و روی دستگاه، دور لوله بسته شده و ازاین رو نیازی به بریدن لوله و انجام عملیات لوله کشی نخواهد داشت. همچنین طول عمر این نوع از دستگاه ها بالا بوده و می توان ادعا نمود که معادل 30 سال می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>