اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سختی گیر


پیچیدگی کمتر سختی گیر مغناطیسی

سختی گیرهای مغناطیسی نسبت به انواع سختی گیرهای دیگر مانند الکترو دیالیز، تقطیر، انجماد و اسمز معکوس و سختی گیر رزینی، پیچیدگی کمتری دارند و طبیعتاً قیمت تمام شده آن نیز کمتر می باشند. ضمن اینکه در بسیاری از سختی گیرها از موادی افزودنی استفاده می شود که تبعات زیست محیطی ممکن است داشته باشد، درحالی که در سختی گیرهای مغناطیسی هیچ ماده افزودنی و شیمیایی به کاربرده نمی شود.

کاهش اثرات مخرب سختی آب

معمولاً در موتورخانه دیگ آب داغ و بخار بیشترین رسوب را به دلیل حرارت بالا می گیرند. طبیعتاً این موضوع به دلیل حلالیت کربنات کلسیم و منیزیم است که به صورت لایه های سختی بر بدنه این دیگ ها رسوب می کنند و تشکیل نوعی عایق حرارتی را می دهند. جالب است بدانید که هر 2.54 سانتی متر لایه رسوب، باعث افزایش 15 درصد سوخت می شود و هزینه زیادی در مصرف انرژی تولید می کند. همچنین استفاده از سختی گیرهای مغناطیسی در بویلرها بسیاری از اثرات مضر و مخرب سختی ها از بین می رود و به شکل محسوسی میزان رسوب گرفتن این دیگ ها کاهش می یابد.

کاهش هزینه تعمیرات

به طورکلی سختی گیرهای مغناطیسی در موتورخانه ها اغلب در بویلرهای نصب می شود، زیرا بیشترین رسوب را در این قسمت می بینیم. درواقع خرابی بویلرها به دلیل رسوب زیاد از عمده هزینه های نگهداری و تعمیرات موتورخانه می باشد که با حذف رسوب میزان خرابی بویلر ها به شدت کاهش می یابد و درنتیجه هزینه تعمیرات و نگهداری به شکل چشم گیری کم می شود.

کاهش مصرف آب

استفاده از سختی گیرهای معمولی نیاز به سیستم شستشو و بک فاش دارد و مقداری از آب با سختی آب نیز از بین می رود. این در حالی است که با استفاده از سختی گیرهای مغناطیسی عملاً از آب های سخت هم به صورت مستقیم می توانید در تأسیسات به خصوص در بویلرها استفاده کنید و بدون نیاز به تخلیه سختی آب تا حد زیادی در مصرف آب هم صرف جویی می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>