اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلوک

بلوک های شیشه ای توخالی که برای دیوارها تولید می شوند، از ترکیب چهار ماده، شیشه بازیافتی، شن، خاکستر سودا و سنگ آهک تولید می شود. این مواد حرارت دیده باهم ترکیب می شوند و سپس درون قالب هایی با الگوی متفاوت ریخته می شوند و هر قالب یک نیمه بلوک را شکل می دهد. دونیمه جداگانه تولیدشده پس ازاینکه بلوک ها سرد شدند مجدداً حرارت دیده و دو قطعه به یکدیگر فشرده می شوند.

به این ترتیب در فضای درون این محصول تا حدی خلأ ایجاد می شود. با توجه به اینکه این بلوک ها توخالی هستند قدرت باربری آجر را نداشته و در کرتین وال کاربری دارند. دیوارهای ساخته شده از این محصول به علت قاب بندی ای که دارد در ساخت محدودیت ایجاد می کند. بلوک های شیشه ای مورداستفاده در کف به طورمعمول به عنوان یک قطعه توپر یا به عنوان یک بلوک شیشه ای توخالی با وجه های ضخیم تر از بلوک های مخصوص دیوار ساخته می شود.

این بلوک ها به طورمعمول یا درون شبکه بتن مسلح قاب می شوند یا درون قاب فلزی قرار می گیرند. بلوک های ساخته شده برای دیوار به هیچ عنوان نبایستی در کف به کاربرده شوند چراکه میزان باربری آن ها برای کاربرد در کف مناسب نیست.بلوک های شیشه ای مدرن در اوایل دهه 1900 به منظور ایجاد نور طبیعی و با بهره گیری از اصول نور منشور از پیش موجود در کارخانه های تولیدی ایجاد شد.

امروزه این بلوک های شیشه ای در دیوارها، پنجره های سقفی و نورپردازی بغل پیاده روها استفاده می شود. به طورکلی بافت و رنگ بلوک های شیشه ای می تواند به منظور ارائه طیف وسیعی از شفافیت متفاوت باشد. الگوهای موجود بر روی سطح شیشه می توانند به سمت سطح داخلی یا خارجی در هنگام خنک سازی شیشه هنگام ساخت به منظور ایجاد حالت های مختلف، ایجاد شوند. به منظور ایجاد یک فضای خصوصی مطلوب از این بلوک شیشه ای می توان برای شیشه ها از لعاب استفاده نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>