اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلوک

بلوک شیشه ای که به آجر شیشه ای نیز معروف می باشد، یک عنصر معماری شکل یافته از شیشه است که در رنگ، ابعاد، بافت و فرم شیشه ازجمله متریال متنوع به حساب می آید. این بلوک های شیشه ای در برابر عبور مستقیم نور ممانعت ایجاد می کند و با عبور تلطیف شده نور به فضا علاوه بر روشنایی تعدیل شده زیبایی خاصی بخشیده و نقشی تزیینی در ساختار معماری خانه ها بازی می کنند.

جالب است بدانید که بلوک های شیشه ای موجود در بازار به این شکل می باشند که درون بلوک با گاز آرگون پرشده است و یک لایه شیشه با میزان قابلیت انتشار حرارت کم در میانه بلوک قرار می گیرد که خاصیت عایق بودن بلوک را ایجاد می نماید. از طرفی بلوک های تولیدشده استاندارد که برای دیوار طراحی شده اند مقاومت کمی در برابر آتش دارد و در همین راستا نیز می توان با ساخت نوع خاصی از بلوک با دیواره های ضخیم تر مقاومت این بلوک را در برابر آتش افزایش داد.

روش دیگر ساخت بلوک های شیشه ای ایجاد لایه ای خاص و مقاوم در برابر حریق در بین دونیمه بلوک در هنگام ساخت می باشد. همچنین ازجمله دیگر رویه ها در راستای ساخت بلوک های شیشه ای که برخی از سازندگان در پیش گرفته اند استفاده از نوعی چسب در هنگام چسباندن دونیمه بلوک است که بلوکی باضخامت 190 میلی متر تولید می کند و میزان مقاومت در برابر حرارت را افزایش می دهد.

اما به طورکلی باید اذعان نمود که روشی که اخیراً به کاربرده می شود تزریق گاز آرگون در درون بلوک شیشه ای است که میزان مقاومت محصول را در برابر آتش به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. بلوک شیشه ای درعین حال که نور را منتقل می کند، بسیاری از خصوصیات یک دیوار آجری محکم را دارا می باشد که استفاده از آن را برای این گونه موارد توجیه می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>