اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلوک

بلوک ها یا اجرهای شیشه ای با توجه به کاربردها و موارد استفاده از آن ها دارای انواع مختلفی می باشند که در این بخش از این نوشتار به بررسی و معرفی تک تک این متریال می پردازیم:

1. بلوک شیشه ای مات

بلوک شیشه ای یا گلاس بلاک مات ازجمله متریالی می باشد که پشت آن دیده نخواهد شد. مات بودن این نوع از بلوک های شیشه ای این امکان را ایجاد می کند که نور کمتری را از خود عبور دهند و معمولاً در رنگ سفید یا شیری تولید می شود. به طورکلی باید بدانید که کاربرد بلوک شیشه ای مات جدای از جنبه های تزئینی، کاربردهای بسیاری به عنوان دیوار جداکننده در اتاق، حمام و یا سرویس بهداشتی دارد.

2. بلوک شیشه ای طرح دار

بلوک شیشه ای طرح دار در مدل های مختلف تولید می شود. در این نوع از اجرهای شیشه ای میزان عبور نور از آن ها خوب است اما دید کمتری نسبت به بلوک شیشه ای ساده دارد. از طرفی شما می تواند این نوع از بلوک ها را با تکیه بر طرح های متنوع موجود در بازار به منظور تزیین بخش های مختلف خانه خود نیز به کار ببرید.

3. بلوک شیشه ای شفاف

طبیعتاً ویژگی و مشخصه شفاف بودن به این نوع از بلوک ها کمک می کند تا عبور نور در آن ها بسیار بهتر از سایر بلوک ها به خصوص انواع مات باشد. لازم به ذکر است که این بلوک ها به صورت ساده تولید می شود، استفاده از بلوک شیشه ای شفاف در مکان هایی رواج دارد که لازم است دید بیشتری داشته باشد.

4. بلوک شیشه ای رنگی

بلوک شیشه ای رنگی به قطعاتی گفته می شود که از جنس شیشه ساخته می شوند. این قطعات جدای از جنبه های تزئینی، کاربردهای بسیاری دارند. برای اتصال آن ها معمولاً از ملات یا چسب به همراه اسپیسر یا جداکننده استفاده می شود. بلوک های شیشه ای رنگی از دهه 1900 ساخته شدند و بیشتر برای تأمین نور طبیعی ساختمان توسط دیوارها کاربرد دارند. امروزه در معماری روز جهان، بلوک های شیشه ای نقش ویژه ای را ایفا می کنند و مهندسان و طراحان و آرشیتکت های معتبر بین المللی از این محصول به دلیل زیبایی و تنوع رنگ آن ها در راستای ایجاد فضاهای دکوراتیو استفاده می کنند.

5. بلوک شیشه ای توپر

بلوک شیشه ای توپر به دلیل ساختار توپری که با استفاده از متریال به خصوصی دارد دارای استحکام و مقاومت بالا می باشد؛ بنابراین طبیعی است که با توجه به زیبایی و از طرفی استحکام بالای این نوع از بلوک ها در کف ساختمان ها بسیار از آن بهره می گیرند.

6. بلوک شیشه ای فالکونیر

در اواخر قرن نوزدهم بلوک های شیشه ای مدرن به نام بلوک های شیشه ای توخالی فالکونیر ساخته شدند. این محصول در چندین رنگ تولید شدند و درحالی که مذاب بودند درون قالب هایی شکل گرفتند. این محصول در سقف و دیوار قابل استفاده است و توسط سیم و سیمان به یکدیگر قابل اتصال هستند. کاربرد این محصول در گلخانه ها است. علت این کاربری عدم رسانایی شیشه، کنترل دما و تخلخل نداشتن شیشه و نتیجتاً کنترل رطوبت آن است. بلوک های فاکونیر به جهت عدم جذب گردوغبار، رطوبت و نتیجتاً لکه دار نشدن بسیار موردتقدیر مشتریان است.

7. بلوک شیشه ای نشکن

جالب است بدانید که این نوع از بلوک های شیشه ای با استفاده از چندلایه شیشه ای و انواع سکوریت تولید می شود و به دلیل ایمنی بالا و ضدگلوله بودن استفاده از آن در بانک ها کاربرد بیشتری دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>