اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استخر

در ابتدا از کارشناس و متخصص مربوطه تقاضا کنید که فضای موردنظر شمارا از نزدیک بررسی کند تا بهترین فضای ممکن برای این موضوع در نظر گرفته شود.در مرحله دوم بر روی مواردی نظیر نوع مصالح و متریال و هم چنین هزینه تمام شده ساخت استخر خانگی بر سر اجرای پروژه مذاکره کنید و به توافق برسید. توصیه می شود قرارداد مکتوبی را فیمابین طرفین منعقد کنید تا مشتری و مجری، نسبت به وظایف خود مطلع باشند و در حین و یا پایان کار ضرر و اجحافی متوجه هیچ یک از آن ها نباشد.

در مرحله سوم از کارشناس بخواهید طراحی سازه و معماری را در اختیار شما قرار دهد تا به طور کامل در جریان امور قرار گیرید.در مرحله چهارم لازم است که مجوز ساخت استخر دریافت شود.پس از دریافت مجوز لازم، نوبت به خاک برداری از کاسه استخر می رسد.در این مرحله نوبت به رگلاژ خاک و شیب بندی خاک پی استخر می رسد که به اندازه 15 سانتی متر از خاک برداشته و سپس کف استخر هم صاف می شود. بهتر است در تمام مراحل در حضورداشته باشید و از کمیت و کیفیت اجرای کار مطلع شوید.

پیکربندی و آرماتوربندی کف و دیواره های استخر در مرحله هفتم انجام می شود که یکی از موارد تجهیز استخر خانگی محسوب می شود. پس از پیکربندی دیواره ها و کف استخر، باید سیستم لوله کشی پیاده سازی شود.پس از اجرای سیستم لوله کشی، نوبت به کابل کشی و سپس قرار دادن کاسه چراغ ها می رسد. توجه داشته باشید که سیستم لوله کشی بایستی با دقت و ظرافت خاصی اجرا شود تا در آینده دچار مشکل نشوید.

پس از اجرای سیستم لوله کشی نیز، نوبت به بتن ریزی کف استخر می رسد. با توجه به انجام مراحل قبل، کف استخر پیش از بتن ریزی باید تمیز و یکدست باشد.حال که بتن ریزی انجام شد، نوبت به دیواره های استخر است که با مصالح مدنظر و آنچه موردتوافق قرارگرفته پوشیده شود. با خرید مصالحی نظیر بلوک، میلگرد و فایبرگلاس از مراکز معتبر و مطمئن می توانید به کاهش هزینه ساخت استخر کمک کنید.

آب بندی و عایق کاری دیواره های درونی و بیرونی نیز لازم است انجام شود.انجام عملیاتی بر روی ظاهر و زیبایی استخر خانگی نیز در این مرحله انجام می شود که می توانید فضای موردنظر را با سرامیک و رنگ کاری پوشش دهید.استخر به تنهایی قابل استفاده نیست و لازم است که تأسیساتی نظیر موتور و پمپ آن نیز نصب و سپس امتحان شود.درنهایت پس ازانجام تمیزکاری های نهایی، استخر را از آب پر و از آن استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>