اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

استخر از هر نوع و متراژی که باشد از متریال و اجزای واحدی تشکیل می شود. میله های فولادی، نرده های استیل یا پلاستیکی، بتن، کاور، لوله های پی وی سی، تأسیسات، سیستم گرمایش، موتور، پمپ و غیره از اجزای اصلی در ساخت انواع استخرها هستند که هرکدام به نوعی هزینه تجهیز استخر خانگی را رقم می زنند.

استخر در حالت کلی به دو نوع سرپوشیده و روباز ساخته می شود که گرچه نوع روباز آن مخاطب بیشتری دارد اما امروزه استخر سرپوشیده نیز راه خود را به سمت خانه ها بازکرده است. همان طور که پیش تر نیز عنوان شد، افراد تمایل به راحتی و در دسترس بودن امکانات دارند و تمام تلاش خود را برای دستیابی به این مهم انجام می دهند.

نوع سرپوشیده در محوطه بسته منزل و یا گوشه ای از باغ و یا ویلا، نظیر اتاقک مخصوص تعبیه می شود و به همین دلیل هزینه ساخت استخر خانگی سرپوشیده در مقایسه با استخر روباز بالاتر است. نوع روباز نیز در فضاهای روباز نظیر حیاط خانه ویلایی یا ویلا و هم چنین پشت بام ساختمان ساخته می شود.

استخر بتنی و فایبرگلاس نیز از دیگر انواع استخرهای خانگی ازنظر متریال و سازه هستند. به طورمعمول با توجه به استحکام و دوام بتن، استخر بتنی بیشتر مورداستفاده قرار می گیرد و همین موضوع هم در افزایش هزینه ساخت آن تأثیرگذار است.

هم چنین این نوع استخر دست مشتری را باز می گذارد و در ابعاد و اندازه های مختلف قابل اجرا و پیاده سازی است اما از طرفی دیگر باعث رشد و تجمع جلبک و باکتری در کف استخر نیز می شود و نیازمند نگهداری و نظافت به صورت مستمر دارد. اگر استحکام برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، استخر فایبرگلاس هم این نیاز را تأمین می کند. رزین و الیاف ازجمله پایه و ساختار اصلی استخر فایبرگلاس را تشکیل می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>