اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویلا

گودبرداری همان طور که می دانید برای اجرای فونداسیون ساختمان انجام می شود. درواقع هرچقدر که گودبرداری عمیق تر باشد، سازه مقاوم تر و مستحکم تر خواهد بود. به همین خاطر است که معمولاً مرحله ی گودبرداری را بسیار جدی می گیرند.

البته این بخش از ساخت ویلا، می تواند بسیار حساس و ظریف نیز باشد. حتماً شما هم دیده یا شنیده اید که در اثر گودبرداری، برخی از ساختمان و واحدهای کناری دچار ترک و ریزش شده اند. بنابراین باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که با توجه به شرایط هر زمینی، باید عمق گودبرداری را مشخص کرد.

بعد از گودبرداری، نوبت به اجرای فونداسیون می رسد. فونداسیون و پی ریزی در حقیقت با ابزار و ادوات خاصی انجام می شود. درواقع هرچقدر که ارتفاع ساختمان یا ویلا بیشتر باشد باید گودبرداری عمیق تر صورت بگیرد. گودبرداری و پی ریزی درست می تواند از ساختمان در برابر فشار یا زلزله محافظت کند.


اما سؤال اصلی اینجاست که عملیات پی ریزی و فونداسیون چگونه انجام می شود؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که این مرحله، تحت نظارت مهندس باید اجرا شود. در حقیقت این مهندس ناظر است که محل پی ریزی و فونداسیون را مشخص می کند. بعدازآن از ماشین آلات و دستگاه های بزرگ برای گودبرداری استفاده می شود.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که به هنگام گودبرداری حتماً باید تمام نکات ایمنی را رعایت کنید. به عنوان مثال باید حتماً حصاربندی به دور زمین انجام شود تا از سقوط نیروهای کار یا اجسام به داخل آن خودداری کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>