اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استخر

در ادامه می خواهیم برخی از رایج ترین انواع مدل های استخرهای خانگی را برایتان آورده ایم اما باید بدانید اگر که سلیقه و بودجه اش رادارید می توانید به این طرح محدود نباشید و هر مدلی که می خواهید را به کمک پیمانکار خود پیاده سازی کنید.

استخر مستطیلی

استخر مستطیلی رایج ترین نوع استخر است که بیشتر افراد به عنوان اولین گزینه ی خود به آن فکر می کنند. استخر مستطیلی با بیشتر ویلاها جور درمی آید و فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند. درواقع می توان استخر مستطیلی را در هر محیطی پیاده سازی کرد. علاوه بر این هزینه ساخت استخر مستطیلی نسبت به دیگر انواع استخرها ارزان تر خواهد بود و کاملاً به صرفه است. شاید برایتان عجیب باشد اما باید بگوییم که استخر مستطیلی محیط بهتری برای شنا کردن نیز هست. به خصوص برای کسانی که در شنا کردن مبتدی هستند، بهتر است که استخرهای مستطیلی را انتخاب کنند.

هم چنین باید بگوییم که محوطه سازی برای فضای اطراف استخرهای مستطیلی راحت تر است. می توانید چند صندلی در اطراف آن بچینید تا جلوه ی زیباتری داشته باشند. می توانید یک صندلی تختخوابی کنار استخر بگذارید و حمام آفتاب بگیرید. می توانید باغچه های کوچک در اطراف استخر مستطیلی ایجاد کنید و خلاصه این که دستتان برای تزئین کردن محیط اطراف استخر حسابی بازخواهد بود.

استخر دایره ای

ناگفته پیداست که استخرهای دایره ای شکلی دایره مانند دارند اما نباید فکر کنید که این گونه استخرها یک استخر ساده ی گرد هستند. بلکه می توانید با این شکل هندسی ده ها شکل مختلف دربیاورید. استخرهای بیضی شکل یکی دیگر از رایج ترین مدل های استخرها هستند. به طورکلی می توان گفت که استخرهای دایره ای شکل اندکی حالت مدرن تری دارند و می توانند حسابی زیبا و جذاب باشند. در حقیقت استخرهای دایره ای شکل می توانند جذابیت ویلا را چند برابر کنند. اما باید بگوییم که شنا کردن در استخرهای دایره ای شکل ممکن است اندکی سخت تر باشد.

استخرهای توکار

استخرهایی که از پیش ساخته شده باشند و به طور مستقیم در جای از پیش تعیین شده قرار بگیرند استخرهای توکار نام دارند. این نوع استخرها معمولاً در محیط داخل خانه استفاده می شوند و زیبایی فوق العاده ای دارند. البته باید بگوییم که استخرهای توکار بیشتر حالت استراحت گاه دارند تا استخری برای شنا کردن!به هرحال در ویلاهای کوچکی که محوطه کافی برای ساخت استخر در حیاط ندارند، می توان از استخرهای توکار استفاده کرد.

استخرهایی که روی سطح زمین هستند

بله! درست شنیده اید. برخی از استخرها به جای این که در عمق زمین قرار بگیرند؛ در سطح زمین ساخته می شوند و مانند یک ساختمان یا وان بزرگ از سطح زمین بالاآمده اند. در حقیقت شما قادر خواهید بود که دیواره های استخر را از بیرون نیز ببینید.استخرهای دیگری نیز وجود دارند که شاید دیده باشید. مانند استخرهای مارپیچی که مسیری طولانی دارند و پیچ وتاب خورده اند. این استخرها برای استفاده ی بهینه از محیط بسیار مناسب هستند.

حتی استخرهای شیشه ای نیز ساخته می شوند که عموماً در بالکن یا پشت بام ساختمان ویلا ساخته می شوند و زیبایی خاصی دارند. خوشبختانه مدل های مختلفی از استخرهای ویلایی و شخصی وجود دارد. کافی است جستجوی کوتاهی در اینترنت داشته باشید تا باده ها طرح و شکل مختلف مواجه شوید. با دیدن عکس های مختلف می توانید ایده های مختلفی برای ساخت استخر خود بگیرید و ایده هایتان را با پیمانکار یا متخصص ساخت استخر در میان بگذارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>