اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چگونه می توانیم از انرژی تجدیدپذیر بیشتر استفاده کنیم؟
اگر بخواهیم با استفاده بیشتر از انرژی تجدیدپذیر کره زمین را تغییر دهیم، بهترین روش برای انجام این کار چیست؟

تجدید_پذیر3

با توجه به اینکه مقدار زیادی برای کسب انرژی هزینه می کنیم، باید سعی کنیم آن پول را به جایی هدایت کنیم که بیشترین تأثیر را داشته باشد. در ادامه، چند نکته ساده آورده شده است.

تغییر تأمین کننده:
اگر بیشتر انرژی خود را از برق دریافت می کنید، می توانید تأمین کننده (یا تعرفه) را به یکی از انرژی های تجدیدپذیر رایج تغییر دهید.

البته بعضی اوقات این کار کمتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. اگر تأمین کننده شما به طور عمده نیروگاه های برق آبی را اداره می کند و شما تعرفه برق معمولی آن را به تعرفه سبز تغییر دهید، آیا در حال افزایش میزان انرژی سبز در جهان هستید یا به راحتی به شرکتی پول می دهید که دقیقاً همان کاری که انجام می دهد که قبلاً انجام می داد؟

گزینه بهتر این است که تأمین کننده خود را به یک تأمین کننده کوچک تغییر دهید که توربین های بادی جدید یا نیروگاه های خورشیدی احداث می کند.

به این ترتیب، شما به این شرکت کمک می کنید تا در انرژی تجدید پذیر بیشتری سرمایه گذاری کند و به نجات جهان از سوخت های فسیلی کمک کند.

تولید برق:
اگر پول بیشتری برای هزینه کردن دارید، می توانید با نصب چیزی مانند پنل های فتوولتائیک، سیستم آب گرم خورشیدی یا پمپ حرارتی منبع زمین، مقداری از انرژی خود را تأمین کنید.

از آنجا که از انرژی کمتری از نیروگاه ها مصرف می کنید، از این طریق با صرفه جویی در هزینه به محیط زیست نیز کمک خواهید کرد. هرچند، سرمایه گذاری اولیه برای تبدیل خانه به یک خانه سازگار با محیط زیست می تواند پرهزینه باشد.

استفاده بیشتر با استفاده کمتر:
ساده ترین راه برای نجات این سیاره استفاده عالمانه از منابع است. اگر نمی توانید راهی برای استفاده از انرژی تجدیدپذیر بیشتر پیدا کنید، هنوز هم می توانید از انرژی معمولی (سوخت های فسیلی) کمتری استفاده کنید.

کارآمدتر بودن بسیار سریع و آسان است و اغلب هزینه ای ندارد. برای مثال هزینه ای ندارد که خودروی خود را با یک دوست به اشتراک بگذارید یا از اتوبوس و قطار استفاده کنید که اغلب موجب صرفه جویی در هزینه و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

عایق بندی حرارتی خانه نیز یکی دیگر از راه های خوب صرفه جویی در مصرف انرژی (و پول) با هزینه کم یا بدون هزینه است.

همچنین، خاموش کردن ترموستات (و پوشیدن یک لباس گرم تر) کاری است که هر کس می تواند بدون صرف هزینه آن را انجام دهد.

سعی کنید از لامپ های کم مصرف (چراغ های LED از CFLها کارآمدتر و امروزه نیز ارزان هستند) و از پایش انرژی استفاده کنید تا به شما در اندازه گیری و کاهش هزینه مصرف لوازم کمک کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>