اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویلا

ساخت ویلا پروسه ای زمان بر است و باید تک به تک مراحل آن با دقت و وسواس خاصی انجام بگیرد در غیر این صورت ممکن است از نتیجه ی کار چندان راضی نباشید. هر مرحله از ساخت ویلا ممکن است زمان زیادی را به خود اختصاص بدهد. البته طبیعتاً باید این نکته را در نظر داشته باشید که هرچقدر میزان هزینه ای که برای ساخت ویلا صرف می کنید، بیشتر باشد، کار با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

درواقع خیلی مواقع ویلاهایی را دیده ایم که به خاطر روند عدم تزریق پول به آن ها، با کُندی زیادی پیش می روند.اما گاهی هم ممکن است که طرح و نقشه ی خود ویلا روند ساخت را کُندتر کرده باشد. به عنوان مثال هرچقدر که آپشن های ویلای شما بیشتر باشد، مدت زمان ساخت ویلا نیز طولانی تر خواهد شد.

یا این که درصورتی که از مصالحی استفاده کنید که سرعت اجرای پایینی داشته باشند، طبیعتاً ممکن است کار ساخت ویلا دیرتر به اتمام برسد. باید تمام این نکات را مدنظر داشته باشید و سپس با توجه به تمام این نکات، بازه ای زمانی برای ساخت ویلایتان در نظر داشته باشید. متأسفانه برخی از شرکت های مهندسی ساختمان، مدت زمان های خیلی عجیبی را برای ساخت ویلا تبلیغ می کنند که دور از ذهن است. به عنوان مثال تبلیغ می کنند که ساخت ویلا تنها در 3 ماه!

چنین کاری گرچه ممکن است انجام بگیرد اما مطمئن باشید که ویلای شمارا نصفه و نیمه به شما تحویل خواهند داد و خیلی از کارهای اصلی روی آن انجام نشده است. به طور میانگین اگر سرعت اجرای کار بالا باشد و به دلیل کسری بودجه، کار به تأخیر نیفتد، می توانید بازه ای حدود 6 ماه الی یک سال را برای ساخت ویلا در نظر داشته باشید.البته بازهم می گوییم که برگ خریدهای مختلف مانند متراژ ویلا را نیز نباید از یاد ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>