اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویلا

یکی از اصلی ترین سوا لاتی که در مورد ساخت ویلا می شود این است که آیا خرید یک ویلای آماده از ساخت ویلا ارزان تر نیست؟ آیا بهتر نیست که از همان اول یک ویلا باغ را خریداری کنیم و دیگر دردسرهای ساخت را نکشیم؟!

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که نباید تصور کنید که خرید یک ویلا ارزان تر از ساخت آن درخواهد آمد. علاوه بر این ساخت ویلا این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید بر اساس سلیقه ی خودتان ویلایتان را بسازید. امکانی که در مورد خرید ویلای آماده وجود نخواهد داشت.در ادامه به برخی از مهم ترین واصلی ترین هزینه هایی که برای ساخت ویلا باید بپردازید اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید:

مهم ترین سؤالی که به هنگام تصمیم به ساخت ویلا برایتان پیش می آید این است که چه کنیم که هزینه ساخت ویلا برایمان ارزان تر دربیاید؟ از چه متریانی استفاده کنیم که به جیبمان فشار بیش ازحد وارد نشود و به طورکلی چه کنیم که برای ساخت ویلا ورشکست نشویم؟!بهترین توصیه ای که ما برایتان داریم این است: به سراغ کسانی بروید که این کاره هستند! از کسانی کمک بخواهید که سال ها تجربه ی ساخت ویلا دارند و می دانند که چگونه می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. هیچ چیز به اندازه ی این نکته برایتان مهم نخواهد بود که از کارشناسان حرفه ای در امر ساخت ویلا کمک بگیرید.

همان طور که گفتیم اگر می خواهید خیلی زود صاحب یک ویلا شوید، می توانید همین امروز هم یک ویلای آماده و ساخته شده را خریداری کنید! اما آیا این ویلا باسلیقه و خواست شما تطابق دارد؟ آیا می دانید که خرید یک ویلا گران تر از ساخت آن است؟برای ساخت ویلا، آنچه هزینه می کنید وقت و زمانتان است چراکه طبیعتاً ساخت یک ویلا به زمان بیشتری احتیاج دارد.

نکته ی مهم: گاهی مواقع ممکن است هزینه ی ساخت یک ویلا بیشتر از خرید آن باشد چراکه متریال استفاده شده در هر ویلایی ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال شاید شما تمایل داشته باشید که از مصالح گران تری برای ساخت ویلای خود استفاده کنید که طبیعتاً هزینه ی ساخت ویلا را نیز بالاتر خواهد برد.

به طورکلی چند نکته ی مهم مثل منطقه ای که می خواهید ویلایتان را در آن بسازید، متراژ ویلا، متریال استفاده شده و... می تواند در هزینه ساخت ویلا مؤثر باشد. اما به طورکلی اگر بخواهیم مزیت های اصلی ساخت ویلا را بشوریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

اول ازهمه این که می توانید در مناطق آینده دار و مناسب ویلایی بسازید و بعد از اتمام کار، سود خوبی از فروش ویلا ببرید. مناطق مناسب ویلا سازی می توانند حسابی سودآور باشند.دومین مزیت ساخت ویلا این است که می توانید بر روی مصالحی که در ساخت ویلا از آن ها استفاده می کنید نظارت کافی و دقیقی داشته باشید. به این ترتیب خیالتان آسوده خواهد بود که هیچ مصالح بی کیفیتی در ساخت ویلا استفاده نشده است.

مزیت بعدی این است که ساخت ویلا مطابق باسلیقه تان پیش خواهد رفت و می توانید طرحی که در ذهن داشته اید را پیاده سازی کنید و ناچار نخواهید بود که باسلیقه ی نفر دیگر در ساخت ویلا، کنار بیایید.تنها شما هستید که می دانید چه انتظاری از ویلایتان دارید. بنابراین با خیال راحت می توانید بهترین استفاده را از فضای زمین ویلا ببرید. می توانید متراژ ویلا، استخر یا پارکینگ را با میل و سلیقه ی خودتان تغییر دهید.

انتخاب معمار و مهندس ساخت ویلا نیز بر عهده ی خود شما خواهد بود و می توانید به سراغ کسی بروید که از کیفیت کارش اطمینان دارید.هم چنین نکته ی مهم دیگری که باید به آن دقت داشته باشید استفاده از متریال خوب در تأسیسات و اتصالات ویلا است. زمانی که خودتان اقدام به ساخت ویلا می کنید، می توانید از بهترین متریال استفاده کنید تا بعدها هیچ گونه مشکلی برایتان پیش نیاید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>