اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویلا

برای این که یک سقف مقاوم و استاندارد برای آلاچیق خود بسازید، لازم است که نکات زیادی را در نظر داشته باشید. قبل از هر چیزی به آب وهوای منطقه ای که در آن زندگی می کنید دقت داشته باشید. مثلاً اگر در مناطق پر بارش زندگی می کنید شاید استفاده از سقف های چوبی برای آلاچیق خود انتخاب چندان عاقلانه ای نباشد. مگر درصورتی که از چوب های مقاوم و ضدآب استفاده کنید.

انتخاب یک سقف چوبی آلاچیق می تواند حسی از طبیعی بودن را در بیننده القاء کند. هم چنین تنوع رنگ و طرح های سقف های چوبی آلاچیق به قدری زیاد است که می تواند هر سلیقه ای را پوشش بدهد. بنابراین نگرانی از این بابت نداشته باشید. دست شما برای انتخاب سقف چوبی دلخواهتان حسابی باز است.
نکته ای که باید بدانید این است که سقف آلاچیق ها باید از مصالح مقاوم و پرقدرتی ساخته شود تا در برابر فشارهای گوناگون استحکام لازم را داشته باشد.

به عنوان مثال یکی از اصلی ترین موادی که برای ساخت سقف آلاچیق به کار می رود، آلومینیوم است. آلومینیوم مقاومت خوبی در برابر گرما و سرما دارد و ضد آب است. بنابراین می توانید با خیال راحت از آن برای ساخت سقف آلاچیق استفاده کنید. هم چنین باید اشاره کنیم که قیمت سقف آلومینیومی نسبت به دیگر سقف های آلاچیق ارزان تر است اما به هرحال زیبایی و وقار سقف های سنگی یا چوبی را نخود داشت.

می توانید علاوه بر سقف های آلومینیومی از سقف هایی که با پوشال ساخته می شوند نیز استفاده کنید. در حقیقت این نوع سقف ها رواج زیادی بین افراد دارند. به خصوص این که با هر آب و هوایی سازگار می شوند. اما واقعیت اینجاست که دوام و مقاومت سقف های چوبی یا آلومینیومی را ندارند. می توانید جهت جلوگیری از ورود آب باران به داخل آلاچیق از پارچه های ضدآب روی سقف استفاده کنید. به این ترتیب زیبایی آن را دوچندان خواهید کرد.

در کنار پوشال ها، نباید از سقف های حصیری نیز غافل شد. این سقف ها بیشتر در نواحی گرمسیری مورداستفاده قرار می گیرد چراکه ویژگی فوق العاده ای دارد: این گونه سقف های حصیری می توانند رطوبت را در خود نگه دارند و به این ترتیب با وزش کوچک ترین بادی می توانند هوایی خنک را در فضای آلاچیق به جریان بی اندازند. هم چنین حس طبیعی این نوع سقف ها مثال زدنی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>