اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویلا

اول ازهمه باید بدانید که رسالت ساخت آلاچیق این است که شما در هر آب و هوایی بتوانید از زیبایی های طبیعی ویلایتان استفاده کنید. بنابراین باید قبل از هر چیزی نسبت به استحکام آلاچیق اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که در برابر شرایط جوی مختلف دچار خرابی و آسیب نخواهد شد.هم چنین سقف آلاچیق باید به نحوی کار شود که شمارا از گزند باد و باران و آفتاب مصون نگه دارد در غیر این صورت وجود آلاچیق چندان فایده ای نخواهد داشت.

اما برای شکل و طرح آلاچیق، هیچ گونه محدودیتی برای خود قائل نشوید. با توجه به این که سلیقه ی هرکسی ممکن است متفاوت باشد، می توانید طرح منحصربه فرد خود را برای ساخت به کارشناس ارائه کنید. در طراحی آلاچیق حتماً به رنگ بندی آلاچیق دقت داشته باشید. حتماً از رنگ های مکمل و متضاد دیگر فضاهای باغ و ویلایتان استفاده کنید. عموماً رنگ بندی شاد می توانند جلوه ای دیگر به آلاچیق شما بدهد.

برای ساخت یک آلاچیق در ویلا یا حیاط خانه تان باید قبل از هر چیزی بودجه تان را بررسی کنید. شما می توانید با رقم های بسیار پایین هم یک آلاچیق شیک و زیبا داشته باشید یا این که بودجه ای زیاد خرج کنید و بهترین آلاچیق ممکن را در اختیار داشته باشید.همه چیز به این بستگی دارد که کدام یک از انواع آلاچیق ها را برای ویلایتان انتخاب می کنید. در حقیقت هرچقدر مصالح استفاده شده در ساخت آلاچیق گران تر باشد، طبیعتاً قیمت و هزینه ی ساخت آلاچیق نیز بالاتر خواهد رفت.

به عنوان مثال آلاچیق مایی که از جنس سنگ یا چوب هستند به نسبت آلاچیق های آلومینیومی یا حصیری و پوشالی گران تر می باشند. در عوض مقاومت و استحکام بیشتری خواهند داشت. در حقیقت با خرید یک آلاچیق خوب و مقاوم نه تنها هزینه ی بیشتری نکرده اید بلکه از صرف پول بیشتر در آینده نیز جلوگیری نموده اید.علاوه بر متریال ساخت آلاچیق، دستمزد سازنده و کارگران را نیز نباید فراموش کنید. ممکن است هر سازنده ای دستمزد مخصوص به خود را داشته باشد و این نکته به مهارت و سرعت کار او بستگی خواهد داشت.

در آخر باید بگوییم که برای ساخت آلاچیق باید نکات زیادی را در نظر داشته باشید. درصورتی که همه ی جوانب را به دقت بررسی کنید مطمئن باشید که بهترین نتیجه ی ممکن را خواهید گرفت. آلاچیق ها می توانند محلی برای دورهم های خانوادگی و دوستانه ی شما در محیط ویلا باشند. می توانید با نشستن در آلاچیق علاوه برداشتن یک سرپناه امن، از هوای طبیعی و فضای باز استفاده کنید و به این ترتیب شب مایی به یادماندنی و خاطره انگیز برای خود و خانواده تان بسازید. نورپردازی، گل آرایی و چمن کاری اطراف آلاچیق می تواند بر این احساس زیبا می افزاید. بنابراین این نکات را نیز همواره در ساخت آلاچیق در نظر داشته باشید. یادتان نرود که برای ساخت یک آلاچیق مناسب به سراغ کسانی بروید که بهترین تجربه را درزمینهٔ ی ساخت ویلا و آلاچیق دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>