اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کفپوش

کف ساختمان درواقع بستر گسترده ای است که همه چیز روی آن قرار می گیرند. تخت، مبل ها، کمد و از همه مهم تر خود فرد. این بخش از ساختمان چون اغلب سرتاسری است نقش بسیار مهمی در حس و حال و جوهره آرایه گری داخلی شما دارد. خیلی از مواقع هم به خصوص در خانه ها، افراد ترجیح می دهند به جای نشستن روی مبل، رو کف واحد بنشینند. ازاین رو انتخاب زبری، نرمی، صافی و متر یال کف پوش اهمیت بسیار زیادی در انتخاب آن خواهد داشت.

باید در وهله اول بدانید که چه نوع کف پوشی مناسب با کاربری موردنظر شما است و کدام یک ازنظر سلیقه ی طرح و رنگی به نظر و خواست شما نزدیک تر است. البته آن نکته را هم در نظر داشته باشید که کف پوش ها باید متناسب با طراحی کلی آرایه گری داخلی انتخاب شوند. برای مثال نمی توانید در طراحی سنتی ایرانی که اصولاً روی استفاده گسترده از فرش تأکید دارد از کف پوش های پارکت استفاده کنید. چون این کار صرفاً موجب هدر رفتن پول و وقت شما می شود.

کف پوش های آجری یا آجر سفالینه یکی دیگر از انواع رایج کف پوش های ساختمانی هستند که ازنظر ظاهری یک وجهه کلاسیک به محیط می دهند. در سبک و سلیقه معماری ایرانی و شرقی از این نوع کف پوش ها زیاد استفاده می شود و محبوبیت بالایی هم دارند. کف پوش های آجری همان طور که از نامشآن هم پیدا است از آجرهای سفالینه ساخته شده اند و جدای از جنبه های زیبایی ظاهری، مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت، ضربه و خط و خش دارند و اغلب هم در رنگ های قهوه ای تیره تولید می شوند.

ازآنجایی که آجرهای این کف پوش برای کف ساختمان استفاده می شوند مانند آجرهای معمولی ضخامت زیادی ندارند و اختلاف سطح زیادی را موجب نمی شوند. از طرفی درست مانند سرامیک، این نوع کف پوش هم به خاطر متریال سرد و سختی که از آن ساخته شده بیشتر مناسب فضاهایی است که از سیستم گرمایشی مناسبی بهره مند هستند. همان طور هم که اشاره کردیم، کف پوش آجری در دسته کف پوش های کلاسیک قرار می گیرد که هماهنگی زیادی با سبک های طراحی دکوراسیون داخلی مدرن ندارد؛ اما از آن طرف برای فضاهایی مانند ویلا، کلبه و خانه باغ، همچنین برای خانه هایی با سبک کلاسیک و روستیک بسیار کف پوش مناسبی هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>