اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ ساختمانی

در این بخش هدف ما از ارائه این اطلاعات توضیحاتی در باب ویژگی های سنگ مالون هست. درواقع در این بخش شمارا با اصلی ترین المان های این سنگ به منظور جداسازی و شناخت آن از سایر سنگ ها آشنا می کنیم.

چکش خواری در سنگ مالون

همان طور که در ابتدای این مقاله نیز ذکر شد سنگ مالون خاصیت چکش خواری داشته، بنابراین به راحتی می توان آن را به شکل موردنظر تبدیل کرد.

تنوع در شکل ها و اندازه ها

به طورکلی سنگ مالون انواع مختلف و متنوعی دارد که می توان به سنگ مالون جوشقان، سنگ مالون راسته، سنگ مالون نبشی و... اشاره کرد. هرکدام از آن ها علاوه بر ظاهر متفاوت، کاربردهای متنوعی نیز دارند. به عنوان نمونه سنگ مالون جوشقان دارای رگه های متنوع و گوناگون در سطح خود هست و دارای رنگ های متنوع مانند سنگ مالون جوشقان رگ قرمز، مالون جوشقان قرمز و زرد، مالون جوشقان با رگه های لیمویی هست.

ارائه طیف رنگی گسترده

جالب است بدانید که طیف رنگی سنگ مالون بسیار وسیع و گسترده هست و این مسئله یکی از مهم ترین اصول زیبایی شناسی در استفاده از این نوع از سنگ ها است؛ بنابراین طبیعی است که هماهنگ کردن آن با سایر متریال های به کاررفته در محیط، کار دشواری نخواهد بود. به طورکلی طیف رنگ سنگ مالون را می توان به سنگ مالون قهوه ای، سنگ شیری، سنگ سبز، سنگ طوسی و... نسبت داد که هرکدام ویژگی های منحصربه فردی دارند. لازم به ذکر است که سنگ های مالون سبز یکی از سنگ های بسیار مرغوب می باشند. این متریال یکی از سنگ های پرمصرف هست که علاوه بر جنبه مقاومت و ساخت وساز، جنبه درمان و روان شناختی نیز دارد.

مقاوم با جذب رطوبت پایین

از دیگر ویژگی های سنگ مالون، مقاومت بالای آن ها و جذب بسیار پایین آب توسط آن ها هست. با توجه به همین موارد ذکرشده در کنار ظاهر جذاب و مقاومت بسیار بالای آن، استفاده از این نوع سنگ در محوطه سازی و کف سازی ساختمان ها زیبایی خاصی به محیط می بخشد و زیبایی محیط را دوچندان می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>