اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوار

در باب این نوع از دیوار پوش های سلولزی می توان مطرح کرد که بلکا جایگزین مناسب رنگ و کاغذدیواری، است و با الیاف طبیعی پنبه آماده شده است. جالب است بدانید که مواد سلولزی توسط دستگاه های مخصوص در ابعاد بسیار ریز خردشده و سپس با میزان مشخصی از رزین سلولزی و سنگ های تزئینی کاملاً مخلوط می شوند.

این پوشش های بلکا به دلیل برخورداری از مواد اولیه کاملاً طبیعی می تواند در فضاهای بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان ها نیز مورداستفاده قرار گیرد. همچنین لازم به ذکر است که بلکا بر روی گچ، خاک و گچ (شمشه کشی شده)، چوب، فلز، رنگ روغن، سیمان، شیشه و... قابل اجرامی باشد.

در همین راستا لازم است بدانید که با در نظر گرفتن تاریخ پیدایش رنگ بلکا در نقاشی ساختمان به عنوان پوشش سلولزی این نتیجه حاصل می شود که بلکا صنعتی است. درواقع این پوشش با مرور زمان جایگزین رنگ های ساختمانی شده و درعین حال زیبایی، سلامت بهداشتی و صرفه جویی منابع نفتی را به ارمغان می آورد. همچنین ازجمله مزایای قابل توجه این محصول که عاملی نیز برای محبوبیت آن نیز هست شامل: عایق حرارت و صوتی بودن آن هست.

همچنین اگر دیوار پوش بلکا لک شود با شامپو فرش به راحتی می توان آن را تمیز کرد. بلکا عایق بسیار خوبی برای حرارت، رطوبت و صوت است. هنگام اجرا بویی ندارند که برای افرادی که نسبت به بوی رنگ حساسیت دارند یک مزیت خیلی مهم به حساب می آید. دیوار پوش سلولزی به لکا در برابر آتش نیز مقاومت بالایی دارد و به راحتی شعله ور نمی شود. بلکا را به آسانی می توان ترمیم کرد و استفاده از آن راه حلی خوب برای پوشاندن ترک ها و عیب های دیوار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>