اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوار

دیوار پوش های سلولزی همان طور که از نام آن ها پیدا است از مواد سلولزی ساخته می شوند. درواقع می توان اذعان نمود که مواد تشکیل دهنده این پوشش ها سلولز، رزین های ساختمانی، الیاف مصنوعی، پیگمنت های مقاوم و سایر افزودنی های خمیر مانند، است. ویژگی مهم دیوار پوش های سلولزی این است که بر روی هر سطحی قابل اجرا هست و در هنگام استفاده از آن به زیرسازی نیازی نیست.

همین ویژگی نیاز نداشتن به زیرسازی باعث می شود که اجرای دیوار پوش سلولزی به زمان کمتر و متعاقباً هزینه کمتری نیاز داشته باشد. به طورکلی زمان موردنیاز برای اجرای دیوار پوش سلولزی قابل قیاس با نقاشی ساختمان به شیوه های قدیمی نیست و بسیاری از انبوه سازان ترجیح می دهند به جای رنگ آمیزی از این دیوار پوش ها استفاده کنند.

از طرفی پوشش های سلولزی به دلیل خاصیت ارتجاعی که دارند مقاومت آن ها در برابر ضربه نیز بالا بوده و درنتیجه اگر به خوبی مراقبت شوند از دوام بالایی نیز برخوردار خواهند بود. همچنین ازآنجایی که از حلال های شیمیایی در دیوار پوش سلولزی استفاده نشده است، این دیوار پوش دارای بوی بدی نبوده و طبیعتاً حساسیت زا نیز نیست.

عایق بودن این محصول باعث می شود به مصرف بهینه انرژی هم کمک کنند. پوشش های سلولزی علاوه بر اینکه قابلیت اجرای طرح های متنوع و متناسب باسلیقه مشتری را روی دیوارهای خانه دارند، دارای طیف رنگی وسیعی و بسیار زیبایی نیز می باشند. درواقع امکان ایجاد مدل های خلاقانه با استفاده از این دیوار پوش ها وجود دارد بنابراین در همه مکان های عمومی و خصوصی از منازل مسکونی تا مدرسه و بیمارستان و اماکن تفریحی قابل اجرا هست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>