اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوارپوش

سنگ یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی است و تقریباً برای هر نقطه از منزل می توان از سنگ استفاده کرد. یکی از بهترین نکاتی که در مورد سنگ وجود دارد این است که دوام و مقاومت آن در برابر هر فشار و ضربه ای بی نظیر است. به همین دلیل است که هم چنان میان تمام افراد طرفدار دارد. ممکن است در ابتدا قیمتی که برای پرداخت سنگ می پردازید، اندکی گران تر از سایر دیوار پوش های ضد آب باشد اما نتیجه ای که می گیرید فوق العاده خواهد بود. این نوع دیوار پوش ها عمری طولانی دارند و به این ترتیب تا سال ها نیازی نیست که دیوار پوش ها را تعویض کنید.

هم چنین باید ذکر کنیم که دیوار پوش های سنگی، ظاهر بسیار طبیعی و زیبایی به منزل می دهند. به همین خاطر است که در میان طراحان داخلی انقدر طرفدار دارد. یکی دیگر از مزایای طبیعی دیوار پوش های سنگی این است که سنگ ها فضای دستشویی و حمام را خنک نگه می دارند.اما مشکل اینجاست که برای نصب دیوار پوش های سنگی ضدآب، نیازمند یک متخصص فنی کار هستید که آن ها را برایتان نصب کند. به این ترتیب باید هزینه ی جداگانه ای برای نصب آن ها نیز در نظر بگیرید.

اما اصلی ترین سنگ هایی که در دیوار پوش های ضد آب به کار می روند، سنگ های مرمر و گرانیت هستند که به خاطر خاصیت ضد آب بودنشان، رواج زیادی دارند. هم چنین بسیار زیبا هستند و درخشش بی نظیری از خود نشان می دهند. البته باید بگوییم که سنگ های گران تری مانند سنگ های عتیقه نیز وجود دارند اما رایج ترین نوع سنگ های دیوار پوش، همان مرمر و گرانیت هستند.

اما ازآنجایی که هر محصولی معایب مخصوص به خود را دارد، سنگ های دیوار پوش نیز خالی از عیب و ایراد نیست. اصلی ترین عیب آن ها، این است که به راحتی دچار خط و خش می شوند. هم چنین بافت سنگی مانند مرمر، متخلف است. به این ترتیب مواد شوینده می توانند به آن ها نفوذ کرده و به این ترتیب آن ها را دچار خرابی کنند. به همین خاطر است که توصیه می کنیم از مواد شوینده ی سبک تری استفاده کنید تا جلای رنگ ها از بین نرود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>