اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوارپوش

PVC یکی دیگر از انواع دیوارپوش ضد آب است که می تواند به طور کامل جلوی نفوذ آب را بگیرد و به این ترتیب یکی از اصلی ترین گزینه های موجود در بازار باشد.شاید بزرگ ترین منفعت استفاده از دیوار پوش های پی وی سی این است که تمیز کردن آن ها بسیار ساده و راحت است و با یک دستمال ساده می توان آن ها را تمیز کرد. نصب آن ها نیز به سادگی و بدون دردسر انجام می شود و کثیف کاری خاصی ندارد.

هم چنین باید بگوییم که قیمت دیوار پوش پی وی سی، بسیار ارزان تر از مدل های سنگی و کاشی است. به این خاطر گزینه ای اقتصادی و کاملاً به صرفه هست.از دیگر مزایای دیوار پوش های پی وی سی که دیگر گزینه ها ندارند این است که می توانند به عنوان عایق سرما و گرما عمل کنند و به این ترتیب دمای خانه را به اندازه ی مطلوبی نگه دارند و از هدر رفتن انرژی خودداری کنند.

معمولاً ضخامت دیوار پوش های پی وی سی، حدود یک و نیم سانتی متر است. گران قیمت نیستند و به راحتی قابل نصب می باشند.معمولاً بخشی از دیوار پوش های پی وی سی، چوب درخت نارگیل است که مقاومت خوبی در برابر باکتری ها و کپک ها دارد.

به این ترتیب می توانید از بابت استقامت و دوام آن نیز آسوده خاطر باشید. بیشتر مواقع دیوار پوش های پی وی سی را باید روی سطوح صاف نصب کرد. از دیگر ویژگی های دیوار پوش های پی وی سی این است که بسیار سبک می باشند و به این ترتیب حمل ونقل آن ها نیز ساده خواهد بود.تمام این مزایا باعث شده است که این نوع دیوار پوش در میان تمام افراد و مصرف کنندگان رواج پیدا کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>