اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوارپوش

اگر می خواهید ظاهر دستشویی یا حمام منزلتان، جلوه ای مدرن و شیک داشته باشد، اولین توصیه ای که به شما می کنیم استفاده از دیوار پوش های ضدآب فلزی است. معمولاً سایز دیوار پوش های فلزی متنوع است. جنس پایه آن ها نیز رزین هست و پوشش متالیک دارند. یکی از معایب بزرگ دیوار پوش های ضدآب فلزی این است که اساساً به مرورزمان، دچار اکسایش می شوند و رنگ سابق را نخواهند داشت یا این که بدتر از همه، دچار زنگار می شوند که به هیچ وجه چیز خوشایندی نیست.

یکی از اصلی ترین کارهایی که طراحان آرایه گری داخلی انجام می دهند این است که دیوار پوش های فلزی را با موزاییک ترکیب می کنند و به این ترتیب دیوار حمام را می پوشانند. معمولاً همان طور که گفتیم، انتخاب دیوار پوش فلزی برای خانه هایی مناسب است که آرایه ای مدرن و مینی مان دارند؛ اما متأسفانه دیوار پوش های فلزی قیمت ارزانی ندارند و نیازمند مراقبت و توجه زیادی نیز هستند.اما یکی از جاهای دیگری که می توانید از این دیوار پوش های فلزی استفاده کنید، پشت میز آرایش است. در چنین مکان هایی میزان رطوبت کمتر است و طبیعتاً دوام دیوار پوش نیز بالاتر می رود.

امروزه تقریباً تمام وسایل پلاستیکی محبوبیت زیادی میان مصرف کنندگان دارند و شاید اصلی ترین دلیل آن هم قیمت ارزان و به صرفه ی آن باشد؛ اما در مورد دیوار پوش های ضد آب باید بگوییم هیچ چیز مانند پلاستیک نمی تواند جلوی نفوذ آب را بگیرد. هم چنین تنوع رنگ و قیمت آن نیز بالاست و تقریباً هر سلیقه ای را می تواند پوشش دهد.

این دیوار پوش های پلاستیکی به شکل ورق عرضه می شوند و طرح های زیادی هم دارند؛ اما ارزان بودن آن ها باعث شده است که در میان مصرف کنندگان محبوبیت خیلی زیادی داشته باشند. در حقیقت اولین گزینه ای که برای پوشاندن دیوار دستشویی و حمام به ذهن می رسد، همین دیوار پوش های ورق پلاستیکی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>