اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوارپوش

احتمالاً تابه حال شما هم خانه های قدیمی را دیده اید که دیوار حمام و دستشویی آن ها دچار پوسیدگی و خرابی شده است. محیط دستشویی و حمام به دلیل این که پر از رطوبت و آب هستند، باعث خرابی دیوار و گچ آن می شوند؛ اما نکته ای که باید بدانید این است که اساساً دیوار پوش های ضدآب زیادی در بازار وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها دیوار این گونه نقاط خانه را به طور کامل ضدآب کنید و درنتیجه از خرابی و زشتی آن ها جلوگیری کنید.

دیوار پوش آکریلیک

یکی از اصلی ترین انواع دیوار پوش های ضدآب، نوع آکریلیک آن است. این نوع دیوار پوش ضدآب رواج زیادی میان مردم دارد چراکه تنوع و طرح های آن گسترده و زیاد است. برای خرید دیوار پوش ضدآب آکریلیک باید هیئت رئیسه های آن را تهیه کرده و دیوارهایی که در اطراف دوش حمام یا دست شویی هستند را با این هیئت رئیسه ها بپوشانید.شاید برایتان عجیب باشد اما نصب دیوار پوش های آکریلیک نیاز به کار خاصی ندارد و به سادگی قابل نصب هستند. شاید دلیل اصلی محبوبیت آن ها در میان افراد هم همین نصب ساده شان باشد.

دیوار پوش کاشی

استفاده از دیوار پوش های کاشی نیز برای حمام و دستشویی کاربرد زیادی دارد. درواقع بیشتر اوقات، حمام خانه های قدیمی را با همین کاشی می پوشاندند؛ اما امروزه طرح و رنگ های متنوع آن باعث شده است که دوباره به یکی از اصلی ترین گزینه های مصرف کنندگان بدل شود. رایج ترین انواع کاشی های دستشویی و حمام شامل موارد زیر است:

سرامیک، تراکوتا، پورسلین

سایز و تنوع رنگ این نوع دیوار پوش باعث شده است که تقریباً هر سلیقه ای را راضی نگه دارد. به همین خاطر است که پس از سال ها، هم چنان استفاده از کاشی و سرامیک برای منزل بسیار رایج و پرطرفدار است. مقاومت بی نظیر کاشی در برابر رطوبت از دیگر مزایای این نوع دیوار پوش است. هم چنین تمیز کردن و پاکیزه نگه داشتن آن نیز کار ساده ای است و نیاز به وقت گذاشتن زیادی ندارد.

البته عیب بزرگ دیوار پوش ضد آب کاشی این است که نسبت به دیگر انواع دیوار پوش ها گران تر است؛ اما نکته ی مثبت دیگرش این هست که می توانید حتی کف دستشویی یا حمام خود را نیز با همان کاشی دیوار ست کنید و از همان کاشی برای کف نیز استفاده نمایید. به این صورت ظاهر حمام یا دستشویی شما زیباتر نیز می شود.

دیوار پوش ضد آب لمینتی

حتماً شما هم تابه حال با محصولات لمینتی روبه رو شده اید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از اصلی ترین انواع دیوار پوش های ضد آب، دیوار پوش لمینتی باشد. معمولاً این دیوار پوش ها نیز به شکل ورق یا کاشی استفاده می شوند. دیوار پوش لمینت کاملاً ضد آب است و رطوبت به آن جذب نمی شود. طرح و رنگ متنوع و بسیار خوبی دارد که کار انتخاب را بسیار ساده تر می سازد.

دیوار پوش ضدآب شیشه ای

شیشه نیز یکی دیگر از مصالحی است که در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد؛ اما از اصلی ترین کاربردهای آن می توان به دیوار پوش های ضد آب شیشه ای اشاره کرد. نصبشان بسیار راحت است و برخلاف آنچه تصور می کنید استحکام بسیار خوبی هم دارند.شیشه را می توان به سادگی برید؛ بنابراین می توانید هر سایزی که دلتان می خواهد و هر شکلی که تمایل دارید را سفارش بدهید. محدودیتی از این بابت وجود ندارد.شیشه فضای خانه را مدرن می کند و نور آن را نیز بیشتر خواهد کرد. به این ترتیب چندان دور از ذهن نبود که خیلی زود محبوبیت زیادی پیدا کند که همین گونه هم شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>