اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نمای ساختمان

اچ پی ال یکی از بهترین مواد و محصولات برای اجرای نمای چوب ساختمانی به شمار می رود. این محصول درواقع ورق هایی باروکش های طرح چوب است که از ترکیب لایه های سلولوزی و رزین های فنولیک ساخته می شود. البته علاوه بر طرح چوب، HPL می تواند طرح های دیگری هم داشته باشد.

ورق های HPL که درواقع مخفف واژه High Pressure Laminate است، از قرار گرفتن در دمای 145 درجه سانتری گراد و تحت فشار 300 بار ساخته می شوند. این شرایط باعث استحکام و مقاومت این صفحات می شود. پس ازآن لایه های مختلف رنگی ملامینه روی ورق ها را می پوشانند و به اصلاح آن را لمینت می کنند.

HPL را می توان در طرح های مختلف چوب ساخت. این محصول در حقیقت یک پنل تزئینی است که کاربردهای بسیار زیادی درزمینهٔ های مختلف دارد. همچنین می توان آن را در ابعاد و ضخامت های متنوع تولید کرد. معمولاً از ورقه های HPL در ضخامت های 6 الی 12 میلی متر برای نمای خارجی و دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده می شود.

کاربرد HPL

این ورقه های لمینت جذاب را به واسطه طرح پذیری بالایشان می توان در موارد متعددی به کاربرد. ازجمله مهم ترین موارد مصرف و کاربردهای HPL عبارت اند از:

  • اجرای نمای خارجی ساختمان
  • استفاده گسترده در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان
  • سرویس های بهداشتی عمومی
  • استفاده در بیمارستان و فضای آزمایشگاهی
  • تزئین فضای داخلی آسانسور
  • کابینت های آشپزخانه
  • رختکن فضاهای ورزشی و استخر

همان طور که متوجه شده اید HPL چوب نیست، بلکه متریالی با طرح چوب است. متریالی که مزیت های زیبایی چوب را دارد و معایبش کمتر از روکش های چوبی است.خاصیت آنتی باکتریال و آنتی الکترواستاتیک HPL باعث شده تا این ورق ها ازنظر بهداشتی کیفیت مناسبی داشته باشند. همچنین قابلیت شستشو پذیری بالای HPL نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم آن است که باعث شده طرفداران زیادی به خصوص برای استفاده در تزئین فضاهای داخلی مکان های بهداشتی داشته باشد. ازجمله در رستوران ها، کافه ها، کلینیک ها و بیمارستان ها.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>