اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیمنت

یکی از اصلی ترین مزیت های سیمنت پلاست این است که سادگی قابل نصب هستند. بیشتر مواقع برای اجرای این نماها، از دوغاب سیمان یا چسب های مختلف استفاده می شود. به همین دلیل ازلحاظ قیمت فرق چندانی با دیگر مصالح ندارند و باید برایشان سیمان تهیه کنید.

اما نکته اینجاست که سنگ های طبیعی به خاطر این که پایه ای رسوبی و آهکی دارند، به سختی می چسبند و حسابی دردسر درست می کنند. هم چنین باید بدانید که ضریب انبساط سنگ با مصالحی که آن ها را چسبانده است متفاوت هست. به همین دلیل ممکن است برخی مواقع سنگ ها از بدنه جداشده و دچار خرابی شوند. به همین خاطر برای نصب آن ها از فرآیند استوپ کردن استفاده می شود.اما در مورد سنگ های پلاست چنین معضلی وجود نخواهد داشت. در حقیقت برای نصب سنگ های مصنوعی سیمنت پلاست نیازی به اسکوپ نیست.

درنهایت باید بگوییم که سنگ های مصنوعی سمنت پلاست به قدری زیبا و متنوع هستند که دل هر بیننده ای را خواهند برد. کافی است به برخی از این محصولات نگاهی بی اندازید تا ببینید که چرا به سادگی توانسته اند سنگ های مرمر و گرانیت را کنار بزنند و به انتخاب اول خیلی از طراحان داخلی تبدیل شوند.

تنوع ابعاد آن ها نیز موجب شده است که بتوان به سادگی در هر محلی از خانه، از آن ها استفاده کرد. طول عمر خوبی دارند و به سادگی دچار آسیب و خرابی نمی شوند.با تمام این مزایا، چرا این سنگ های مصنوعی را انتخاب نکنیم؟!

راه رفتن روی کف پوش هایی از جنس سنگ مصنوعی می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. با نگاهی به طرح ها و رنگ های متنوع این محصول متوجه خواهید شد که از چه چیزی صحبت می کنیم. اما چرا کف پوش های سمنت پلاست؟ واقعیت اینجاست که این کف پوش ها تمام مزیت هایی که محصولات پلیمری دارند را به همراه خواهد داشت. این کف پوش ها به سادگی و سهولت نصب می شوند و کمترین میزان از کثیف کاری را به همراه خواهند داشت. هم چنین حسی از لوکس بودن را به خانه می دهند که با پارکت و... به دست نمی آید. به همین خاطر است که تا به این حد محبوبیت دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>